Gå til innhold

Fiasko hjemme fester

And.rs

Anbefalte innlegg

Noen som har hatt fester som har gått helt galt her? At feks daten er stjelt, penger er borte, dvd-er er stjelt eller huset er rasert? Har hatt fest nå nettopp, og mistet blant annet mobil, ps2, penger, russebilett (stavanger treffet) + jakke.

Skriv inn dine erfaringer her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært på en fest eller to der det har blitt stjålet ting, men som regel så er jeg på fest med skikkelige folk der det ikke er noen totalt ukjente mennesker som kan ødelegge moroa.

Ikke inviter folk du ikke tror du kan stole på, selvfølgelig kan venner ta med folk de kjenner, men ikke la bekjente ta med folk de kjenner...

Er egentlig ganske enkelt å gjøre det slik at en fest går helt fint for seg uten vold, tyveri og andre ubehageligheter.

Lenke til kommentar

Åjda, det var jo kjedelig at ting forsvant... Men du var vel kanskje forberedt på at ting kunne gå galt, siden du for ikke lenge siden laget en post der du ba om gode råd for hjemmefester..? :whistle:

Naboen min hadde hjemme-fest, plutselig kom det mange hjemmefest-turister langveisfra. Masse sølvtøy forsvant.

Lenke til kommentar

Var på en fest vinteren i 10. klasse, ca 1 år siden. Jeg stod i gangen, plutselig kommer det ti, 20 år gamle pakistanere inn i Emilie sitt hus (jenta som hadde festen). Jeg sier hei til han første og han svarer med å ta tak i hodet mitt å sende det inn i speilet så det knuser. Deretter slenger en av de meg ut, uten sko. Det samme skjer med resten av guttene. Alle får seg en på trynet og blir pælmet ut. Vi var ca. 30-40 stk. Det som skjer er at ingen ringer politiet, alle drar opp mobilene og ringer sine eldre brødre. I løpet av 10 minutter kommer det en haug av biler, fedre, fettere, brødre osv. Vi blir stående utenfor, mesn alle de eldre går inn i huset samtidig, så skjedde det fatale. Alle pakistanerne fikk grisejulig, planker i hue, flasker mm. En av de trakk kniv og knivstakk en av brødrene til en yngre som var på festen. Det oppstår panikk og folk løper til alle kanter. Det ender med at politiet kommer, alt for sent, pakistanerne har forsvunnet. Mange av vennene mine satt i avhør hele natten. Jeg stakk av gjennom en hage og kom hjem, har aldri vært så stressa før. Neste morgen gikk jeg opp for å hente skoene, jakken min osv. Hele gaten og huset så ut som en slagmark. Jeg synes synd på jenta og jeg var grisepissed på de fremmede pakistanerne. Det stod om det i aftenposten, men det var en totalt feil fremstilling. Nyheten ligger sikkert fortsatt på aftenposten hvis de tar vare på de gamle nyhetene...

Lenke til kommentar

Kan si litt om hva som skjedde på min fest da: Vi var omtrent 10 sykker som vorset sammen, alt var under kontroll, og planen var å ha tilsammen 40 - 50 stykker (gode kamerater) og alt var under kontroll helt til klokka var sånn halv elleve, da var vi omtrent 30 stykker og det utenkelige skjer, folk kommer fra ALLE kanter, i løpet av 10 - 20 min var det 70 stykker i mitt rekkehus, og jeg kjente ikke alle sammen. 4 stykker irriterte meg veldig (, kjent for å være drittsekker) jeg sa at de måtte stikke, men de så bare dumt på meg og sa de var bedt av en venn. Etterhvert ble vi enige om at de måtte gå ut i hagen hvertfall, men de kom stadig inn igjen. Etterhvert fikk jeg med meg mange kompiser bort til dem og sa at nå måtte de stikke, og da uten forvarsel slår han en av kompisene mine rett over øyet, det blir skikkelig kaos rundt i stua, og han ene trekker opp kniv. alle rygger unna og han med kniv sier skal knuse alle rutene i huset hvis de ikke får bli. nå er såklart alle bare keen på å slå den ned, men jeg innser at det kommer til å bli et sinnsykt kaos og ringer politiet, først kommer en politi bil, og etter bråket så har huset blitt snudd på hodet, og jeg ber bare politiet kaste ut alle utenom beste kompisene mine, og da blir det bråk mellom nesten alle festdeltagerne og politiet, så politiet tilkaller mer assistanse, da kommer det 5 politibiler til, og de tar i bruk tåregass, som fyller hele naboområdet og deler av huset. de slår med bataljonger og totalt 8 personer blir taua inn. i løpet av denne tiden har folka rukket å stjele diverse ting fra huset mitt.

I morgen dagens lokalavis blir det helsideoppslag av hendelsen. hehe

Men jeg kom alt i alt godt ut fra situasjonen og tingene kunne gått mye værre...

Lenke til kommentar

jeg husker en kamerat hadde en fest på slutten av sommerferien og de skulle til byen for å kjøpe øl og dumme som de re klarte de ikke å holde kjæft om det, så de ende opp med og be hele byen.....

jeg kom tidlig og det var stille og rolig der..

så etterhvdrt bynte det og komme flere og flere tilsutt var vi kansje 50-60 stk.

og en kar byner og kaster flasker over alt og de knuser (seff)

så kommer snuten og alle blir skrivd opp og de lyser kameraten min (som hadde festen) i trynet og spørr : " HVA FAEN ER DET DU HAR FÅTT I DEG GUTT!?"

han ser egentlig helt dævv ut og dopa 24\7 og jeg og en kamerat sier " bare slapp av han ser sånn ut til vanlig også" oh han hadde bare tatt et par pils.....

så alle blir klasta ut fordi han som bodde der hadde egentlig ikke lov til å være i 2. etasje (der vi seff var)

og jeg skulle sove der så når snuten stikkre, stikkre vi inn igjen og fyrer opp like høy musikk...

dagen etter ser det ut som en jævla slag mark både inni huset og rundt..

en kamerat ble fra stjålet et kamera til 3500,- og en rulligs pakke og jeg ble frastjålet en caps :cry: hehe

Lenke til kommentar

Vel, det smarteste du kan gjøre er å drikke deg sørpe drita på din egen fest. Typisk meg å gjøre det. I tillegg til dette, prøv å gå opp i øverste etasje og bli der i en time eller to uten å sjekke hva som foregår nedenunder. Når du omsider kommer ned, virker festen som den var før du forlot den; bortsett fra at alt du har av verdisaker har blitt stjålet. Mannen bak det hele lå faktisk over den natten uten at jeg la merke til at han hadde en Playstation 2 i jakkelommen.

Liste over det som ble stjålet:

• Kalkulator
  • Skolebøker
  • PS2
  • To mobiler
  • Digitalkamera
  • Smykker som har gått i arv
  • Mp3-spiller
  • Sko
  • CD-er

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar

For å si det sånn så hadde eg bare 2 fester i den alderen og aldri mer. Resultet av en fest: Knekt sofa, Knust lampe, sigarett brenne merker i finteppet til mor, stjålet drikkevarer, hull i veggen, sperm/væsker i sengen min og eg helsikes stank av røyk i huset. Stemmer det at man ikke skal drikke seg sørpe full i sin egen fest. :no:

Eller så ble eg invitert på fester og fikk med glede kastet ut ubudne gjester dog en dag tok eg "feil" fyr og det sto en hel gjeng utenfor og skulle ta meg. :mrgreen:

Dette var da seff i 15-18års alderen.

Lenke til kommentar
Off topic: Jeg har aldri fått meg en på tryne. :dontgetit:

Om noen har lyst, så er jeg disponibel 24/7. :)

alldri?

jeg må innrømme at jeg har fått det ett par ganger, og har gitt det utallige ganger :evil:

men uansett, nok off topic, dette er brukbart søppel så la oss nå ikke odelegge den med OT.

jeg sier bare hvorfor fucke opp ditt eget hus når du kan fucke opp noen andres i stedet ;)

Endret av Rykende_Kaffe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...