Gå til innhold

Kjøpe KOTOR2 fra CDon?

Anbefalte innlegg

først var jeg glad jeg ikke fikk spillet med en gang siden world of warcraft kom dagen etter, men siden jeg ikke får registrert meg er det null morro :cry: jaja får teste demoen av republic commando i mens da, det er foressten meget bra.

mandag blir det star wars :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, bortsett fra det at jeg har revet bort nesten alt håret på hodet mitt, fordi jeg er så frustrert, så viser det seg at de ikke klarte å sende spillet før helga, så om jeg er SUPER-heldig, kommer det på Tirsdag. Men jeg har ikke akkurat vært så superheldig, så hvorfor skal ikke ting fortsette å gå den veien? Det kommer nok på Onsdag.

Lenke til kommentar
[iC,13/02/2005 : 19:03]Vel, bortsett fra det at jeg har revet bort nesten alt håret på hodet mitt, fordi jeg er så frustrert, så viser det seg at de ikke klarte å sende spillet før helga, så om jeg er SUPER-heldig, kommer det på Tirsdag. Men jeg har ikke akkurat vært så superheldig, så hvorfor skal ikke ting fortsette å gå den veien? Det kommer nok på Onsdag.

Eller torsdag. Ting tar som kjent tid.

Min status står som "sendt 11-02-2005", men tror ikke den rakk postgangen på fredag. Fikk du mail med rabattkode forresten? Jeg fikk en bulkmail i dag hvor de beklaget til alle som hadde forhåndsbestilt.

Der stod det at de dessuten hadde klart å gi PC-versjonen til de som hadde forhåndsbestilt X-box-utgaven....

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...