VTW Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hei! Jeg lurer på hvilket brenneprogram som er best. Min favoritt er nok den nye NERO. Men jeg synes Record Now også er veldig bra! Særlig for nybegynnere. På denne tråden vil jeg gjerne ha forslag til bedre og/eller dårlige program. Jeg vil også gjerne ha komentarer som begrunner hvorfor du liker/ikke liker dette programet. Dere kan også komme med eksempler eller lignende som motsier det andre har sagt. MVH. Meg! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Det kommer helt an på hvem du spør, fok har forskjellige meninger. Forøvrig finnes det flere slike poster fra før av, søk neste gang! Min favoritt er nok Nero ja. Lenke til kommentar
sim Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) k3b Synes ikke det finnes så forferlig mange alternativer til dette programmet. Iallefall ikke om man vi ha med GUI. Har dessverre ikke så mye bedre begrunnelse. Endret 6. februar 2005 av sim Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ser ikke poenget med å poste kun navnet på programmet som over her, det får trådstarter ingenting ut av. Hvorfor liker du dette programmet best? Erfaringer? Ulemper? ------------------------------ Selv bruker jeg Nero 6, veldig enkelt og oversiktelig. Man kan velge mellom et helt "idiotvennlig" utseende/oppsett, eller et litt mer "avansert". Har enda ikke hatt noen feilbrenninger med min 3500A-brenner, hverken vanlig CD eller DVD. Roxio har en tendens til å låse seg på min maskin, derfor byttet jeg det ut. Funksjonene mellom Nero/Roxio EZCD er veldig like, iallefall av min erfaring. Har ikke savnet noe nevneverdig i hverken det ene eller det andre. Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 ja, nå må vi bare huske på at k3b er et Linux brenneprogrammet og ikke Windows. det var jo tross alt Windows program han spurte om mener jeg å ha lest her. flere som husker det? joda Nero er et helt greit brenneprogram det ja. bruker selv Nero Burning Rom 6.6. denne er ganske bra. kan brenne stortsett det meste. veldig brukervennelig, Nero har jo også noe som heter Nero Express som visstnok skal være ganske enkelt, men jeg synes det er mer vanskelig enn enkelt har ikke funnet noe særlig å utsette på Nero enda. ikke som jeg kan huske iallefall. kanskje det er bare jeg som synes det? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 nero express for musikk-cd og data-cd (enkelt og greit) dvd decrypter for brenning av ulike dvd images (tror ikke det går i nero) burnatonce for å brenne ut bin+cue og iso filer som ikke er dvd, 2 klikk og den brenner Lenke til kommentar
sim Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 ja, nå må vi bare huske på at k3b er et Linux brenneprogrammet og ikke Windows. det var jo tross alt Windows program han spurte om mener jeg å ha lest her. flere som husker det? wil, det står da ingen plass at han ser etter windowsprogram. Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Linux=K3b . Windwos= Nero 5.5. Hvis du vil ha gratis kan du prøve cdburnerxp. Gidder ikke å følge rådet til polecat. Sier ikke at trådstarter er det, men hvis man er så lat at man ikke gidder å laste ned programmet og prøve selv får han i hvert fall ikke noe hjelp av meg. Endret 6. februar 2005 av Dell_Inspiron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå