kdahle Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Er det noen som har tips når det gjelder modding av kabinettet som er linket under? -->Kabinettet<-- m.v.h Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Får jeg spørre hva du spør om? Hvilke verktøy du skal bruke? hva vi tror er tøft? om det går å skjær vindu i det? -- Spesifer litt mer er du snill, og skift emnetittel. -- Ontopic: Bare det vanlige, lage et hull, sette plexi i, kline inn 90 neonlys i ørten forskjellige farger. Eller du kan lakke hele greia svart? Den blåfargen var fæl. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=345117 Lenke til kommentar
kdahle Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Hvordan verktøy skal jeg bruke til og lage viftehull i plexiglass? Fins det skisser til dette noen plasser? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Dremel, stikksag, hullbor osv. Bare husk skikkelig maskering. Lenke til kommentar
kdahle Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg gidda ikke å lage ny topic, så jeg spørr like gjerne her.... Er det mulig å skifte ut disse led'ene? isåfall,hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
kdahle Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Her kommer flere bilder....(beklager den dårlige bildekvaliteten) Lenke til kommentar
kdahle Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Site bilde....(ovenfra) Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Bare å lodde dem ut med en vanlig loddebolt på ca. 15-25W, og lodde på nye. Det er viktig at de står rett vei. Lenke til kommentar
kdahle Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Joda men skal jeg lodde de av fra baksiden? Lenke til kommentar
stidz Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Joda men skal jeg lodde de av fra baksiden? jepp. beina er sikkert like lange på de der så se på den ene siden av dioden så er det en flat side, dette er katode, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå