Laman Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 I morges da jeg våknet, fikk jeg ikke åpnet øynene og klarte bare så vidt til å røre på fingrene mine, resten av kroppen var helt i koma! Ca. 30 sekunder etterpå ble jeg plutselig helt fin igjen. Har noen andre opplevd noe lignende? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 I morges da jeg våknet, fikk jeg ikke åpnet øynene og klarte bare så vidt til å røre på fingrene mine, resten av kroppen var helt i koma! Ca. 30 sekunder etterpå ble jeg plutselig helt fin igjen. Har noen andre opplevd noe lignende? har opplevd at plutselig blir det bare øynene helt svarte...ser absolut ingenting...helt blin liksom...etter ca. 10 sek ser jeg normalt igjen...scary... Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ja, det kalles å være trøtt.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Det kan vel kalles mangel på blod til hjernen... evt. jernmangel? Eg opplevde noe lignende. Plutselig så begynte flere sanser å forsvinne, først ble det svart, så begynte hørselen å forsvnne, balansen ble dårlig... eg bla bare stående der til det kom tilbake.... småskummelt ja... kanskje eg burde ta jerntablettene slik som eg skulle? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Har opplevd noe nesten lignende flere ganger. Virker som om hjernen kobler _helt_ ut i et sekund. Jeg faller sammen. Beina klarer ikke holde meg opp, armene kan ikke ta i mot. Jeg bare faller sammen uten å kjenne noen form for smerte. Lenke til kommentar
RAM Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Kroppen er paralysert under REM- søvn, så det kan hende at du nettop voknet fra en drøm og var i REM- søvn. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Det kan vel kalles mangel på blod til hjernen... evt. jernmangel?Eg opplevde noe lignende. Plutselig så begynte flere sanser å forsvinne, først ble det svart, så begynte hørselen å forsvnne, balansen ble dårlig... eg bla bare stående der til det kom tilbake.... småskummelt ja... kanskje eg burde ta jerntablettene slik som eg skulle? Veggis? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 En gang jeg sto opp drit tidlig for å rekke et fly, så virket det som bare huet mitt var våkent, det virket som lungene mine trodde jeg lå og sov enda. Det var litt ekkelt! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Kroppen er paralysert under REM- søvn, så det kan hende at du nettop voknet fra en drøm og var i REM- søvn. Jeg drømte at jeg spilte Zelda. Plutselig kom hun jenta fra exorcisten opp og skremte dritten av meg og jeg våknet. Paralysert. Tøft! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå