Gå til innhold

min merkelige morgen

Laman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I morges da jeg våknet, fikk jeg ikke åpnet øynene og klarte bare så vidt til å røre på fingrene mine, resten av kroppen var helt i koma! :eek: Ca. 30 sekunder etterpå ble jeg plutselig helt fin igjen. Har noen andre opplevd noe lignende? :confused:

har opplevd at plutselig blir det bare øynene helt svarte...ser absolut ingenting...helt blin liksom...etter ca. 10 sek ser jeg normalt igjen...scary...

Lenke til kommentar

Det kan vel kalles mangel på blod til hjernen... evt. jernmangel?

Eg opplevde noe lignende. Plutselig så begynte flere sanser å forsvinne, først ble det svart, så begynte hørselen å forsvnne, balansen ble dårlig... eg bla bare stående der til det kom tilbake.... småskummelt ja... kanskje eg burde ta jerntablettene slik som eg skulle? :whistle:

Lenke til kommentar
Det kan vel kalles mangel på blod til hjernen... evt. jernmangel?

Eg opplevde noe lignende. Plutselig så begynte flere sanser å forsvinne, først ble det svart, så begynte hørselen å forsvnne, balansen ble dårlig... eg bla bare stående der til det kom tilbake.... småskummelt ja... kanskje eg burde ta jerntablettene slik som eg skulle? :whistle:

Veggis?

Lenke til kommentar
Kroppen er paralysert under REM- søvn, så det kan hende at du nettop voknet fra en drøm og var i REM- søvn.

Jeg drømte at jeg spilte Zelda. Plutselig kom hun jenta fra exorcisten opp og skremte dritten av meg og jeg våknet. Paralysert.

Tøft! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...