Staalkontroll Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Vel, jeg hadde en merkelig natt til lørdag. Det hele begynte med at jeg fikk besøk av damen. Rett før øl salget stengte den dagen handlet vi inn litt drikke varer, jeg hadde 6 øl og hun hadde 6 øl. Senere fikk vi besøk av noen venner av oss, og etter 6 øl seinere var det på tide og sove, og godt skulle det bli etter som jeg var veldig trøtt. Vi la oss ned i sengen for og sove, og etter 1 time med prating osv sovnet vi. Så det er vel egentlig her det merklige begynner. for ca kl. 03.30 ringer mobilen min, etter som jeg var trøtt og og ikke var helt våken trykket jeg på "legg på knappen" med et uhell. Så jeg tenkte i mer på det og la meg til og sove igjen. Ca 20 sekunder senere ringer hjemmetelefonen med akkurat samme nummer som ringte på mobilen min. Jeg svarer forsiktig med et "hallo", det første personen sier er; "hvor er jeg henne?!". "Hmm" tenker jeg, før jeg spørr hvem det er som ringer så sent, men alt jeg får til svar er; "kan du si meg hvor jeg er?!, jeg vet ikke hvor jeg er, du må hjelpe meg!". Ettersom jeg nå hadde våknet litt skjønnte jeg at det var dama mi som var i telefonen, og i full panikk gikk det endelig opp for meg at hun ikke lå i senga lengre. Jeg kunne høre hun var redd og at hun grein. Jeg prøvde og roe henne litt ned før jeg kom på at hun hadde jo prøvd og ringe meg på mobilen, og at det nummeret ville da stå som ubesvart annrop, jeg løp til mobilen å fant nummeret før jeg hoppet på maskinen og tastet inn "www.gulesider.no" for og finne ut hvor hun ringte fra, og som et stor sjokk fant jeg ut at hun ringte fra naboen sitt hus. Jeg forklarte til henne at hun måtte komme seg ut av huset så skulle jeg komme og hente henne. Jeg heiv på meg noe tøy og løp ned bakken til naboen sitt hus, og der står hun, kun i et lite håndkle rundt kroppen. Hun detter sammen i det jeg kommer til henne, og jeg bærer henne hjem til senga igjen. Det viser seg at hun har gått i søvne; hun hadde klatret ut av vinduet mitt (helt naken), vandret inn i naboen sitt hus (som heldigvis ikke var hjemme), men hvordan hun har kommet seg inn der vet vi ikke enda, så hadde hun gått og lagt seg inn på en liten vaskekjeller, og der hadde hun våknet i full panikk uten og vite hvor hun var. Rart hva en kan gjøre når en går i søvne Lenke til kommentar
Solid Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Det der er skikkelig skummelt. Jeg kjenner en som greide å gå på do i søvne. Helt uten søl til og med . Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ouch Det må være usannsynlig ekkelt å våkne et annet sted enn der du la deg, og atpåtil ikke ane hvor du er hen. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Dette blir en klassiker å fortelle barnebarna i hvertfall :!: Må være utrolig kjipt å gå i søvne på den måten. Godt hun ikke skadet seg i i hvertfall. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Usj, det der var jo nesten litt skummelt... Får holde litt ekstra fast i henne i natt du da.. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Oj Den dama der hadde ikke jeg turt å sove sammen med Hmm Kanskje hu bare fant på en unskyldning for å ha liggi med naboen din? Eller kanskje ho var drita full og ikke bare gikk i søvne men gikk å valsa rundt i gatene og brøt seg inn i et hus? Dette er veldig merkelig Utrolig hvor merkelig ting kan virke når man ikke vet sannheten eller hvordan det hele har skjedd. Husker en gang jeg la meg til å sove da jeg var rundt 10 år gammel. Jeg hadde en køye seng og den var det ikke stige på så man måtte klatre opp. Så jeg lå der oppe og sov. Dagen etter våknet jeg på gulvet med masse piss rundt meg og en kul i hue Så dermed har jeg vel detti ned fra køyesenga fordi jeg skulle på do å pisse Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hehe.. det der var litt av en historie! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 er vel egentlig ikke grenser for hva en kan gjøre i søvne... Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ouch Det må være usannsynlig ekkelt å våkne et annet sted enn der du la deg, og atpåtil ikke ane hvor du er hen. Når du, min bror, begynner å konsumere alkohol, vil du oppdage at dette skjer ganske ofte. Uansett, kanskje ikke så drastisk som i dette tilfellet, men uansett... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Usj, det der var jo nesten litt skummelt... Får holde litt ekstra fast i henne i natt du da.. Jeg holdt vertfall god fast på ho den natta der Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg pissa i søvne når jeg ti år eller noe. No mess. Rare greier. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Når du, min bror, begynner å konsumere alkohol Dvs. når helvete fryser og griser flyr. Lenke til kommentar
YuckyClown Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg pissa i søvne når jeg ti år eller noe. No mess. Rare greier. Jeg har en kamerat som gikk å pissa på lillebroren sin i søvne. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Heh. Sånn i etterkant må jo dette bare være morsomt vel? Men dæsken om naboen deres hadde vært hjemme da, en naken ung kvinne kommer inn i huset deres, før hun legger seg til å sove i vaskekjelleren... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Men dæsken om naboen deres hadde vært hjemme da, en naken ung kvinne kommer inn i huset deres, før hun legger seg til å sove i vaskekjelleren... Det hadde jo vært RÅTT! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Heh. Sånn i etterkant må jo dette bare være morsomt vel? Men dæsken om naboen deres hadde vært hjemme da, en naken ung kvinne kommer inn i huset deres, før hun legger seg til å sove i vaskekjelleren... Tja, jeg sitter forsatt og undrer meg på åssen ho har kommet seg inn. Ettersom jeg ringte til naboen neste dag og forklarte hele greia (og dem ble riktig nok paff) men de var sikre på at alt var låst før dem gikk. Jeg irriterer meg grønn på åssen ho har kommet seg inn Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Dette tilfelle var jo litt ekstremt da, men hvordan kan man finne veien, altså, hvordan vet man at nå kommer det en trapp?, hvis man går i søvne? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Sjukt! Hun har vel et skjult talent for innbrudd eller noe, som underbevisstheten prøver å få fram. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Oh my fucking god :S Det der hørtes ikke riktig sant ut, for å være ærlig. Men hvis du sier så.. Stakkars dame. Hvem var naboen btw, kompis? Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Har faktisk aldri gått i søvne. Men, har en skikkelig uvane av å snakke i søvne. Pleier å ha en skikkelig diskusjon med Langtonkan er min usynlige venn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå