PatSharpX Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg har ett problem, mår jeg kobler headsettet rett inn i det int. lyd kortet i Hvordkortet mitt (Abit vt7) så kommer det noen kjemte irr skrape og knitre lyder. De er ikke høye med de er kjempe irriterende! Men hvis jeg kobler til høyttalere kommer de ikke! Noen som kan hjelpe plz?? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Har du flere utganger til lyd fra hovedkortet? Vanligvis så har man 3 utganger, blå, grønn og rød. Om du har det, så prøv å koble headsettet til en av de andre portene. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Det er 5.1 så jeg har 6 utganger! men bruker den som er Sort! kan ikke teste det nå, har ikke pc'en min her!! Endret 6. februar 2005 av GnoMiz Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg ville prøvd å oppdatert lyd-driveren, og evt. prøvd å bytte mellom de 6 utgangene. Lenke til kommentar
P-TeCk Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 den skal i den grønne tror jeg... Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hadde samme problem med min maskin, fant ut at det var fordi jeg ikke hadde jorda stikkontakt. bytta over til en som er jorda og da forsvant lydene Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Men jag har ikke jorda kontakt i veggen da hjelper det hvis jeg putter på en "utvider" som er jordet da?? Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Men jag har ikke jorda kontakt i veggen da hjelper det hvis jeg putter på en "utvider" som er jordet da?? Nei, dessverre, HELE kretsen datamaskinen er koblet til må være jordet for at det skal ha noe effekt. Nytter ikke bare med en "utvider" som er jordet Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Ja det var det jeg tengte! men har dessvere ikke det på rommet mitt! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Men når jeg var på lan var det jordet stikk men det kom fortsatt knitrelyder! hmmm??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå