Gå til innhold

FB Serverene tas ned i morgen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror neppe det blir akkurat det samme som skjedde i usa. Håper de har noe godt på lur til oss =) skal bli herlig med noen dager fri til retailen starter  :p

Hva annet enn Burning Legion kan det være? Det er jo det som vil passe inn i spillet lissom.

Jeg håper det blir Burning Legion jeg.

+ Onyxia og Ragnaros og sånt. (Håper spesielt på ragnaros :dribble: )

Det fins da masse som kan skje? Meteorangrep, NPC attacks, lava strømmer (?)... hvorfor skulle de bruke det samme som de hadde i usa? det e tross alt blizzard vi snakker om? ;)

Lenke til kommentar

Hehe, det beste hadde jo vært om det kom en gigantisk Blizzard og ødela alt :p (den var seriøst dårlig )

Håper de har et eller annet kult opp i ermet nå, gitt en sikkelig avsluttning på detta :D

Er vel enda en av disse som må ta opp litt skole arbeid kommende uke, og da gjerne prøve å komm meg litt i forkant av det vi skal ha framover. Heldigvis er det snart studentuke og vinterferie :love:

Endret av ArchEnemY
Lenke til kommentar
Tror neppe det blir akkurat det samme som skjedde i usa. Håper de har noe godt på lur til oss =) skal bli herlig med noen dager fri til retailen starter  :p

Hva annet enn Burning Legion kan det være? Det er jo det som vil passe inn i spillet lissom.

Jeg håper det blir Burning Legion jeg.

+ Onyxia og Ragnaros og sånt. (Håper spesielt på ragnaros :dribble: )

Det fins da masse som kan skje? Meteorangrep, NPC attacks, lava strømmer (?)... hvorfor skulle de bruke det samme som de hadde i usa? det e tross alt blizzard vi snakker om? ;)

Jeg trur du burde ta en liten titt her: http://forums.worldofwarcraft.com/screensh...Index=40&Set=14

Se gjennom alle bildene og si hva du syntes...

ps: vet at linken ble postet tidligere her...

Lenke til kommentar

Ble ihvertfall en ekstrem lag i dag på Server 11.

Raid1.jpg, Raid2.jpg

Bak meg: Raid3.jpg

Foran meg: Raid4.jpg

Gadd ikke å ta bilde av selveste angrepet, da folk forsvant pga laggen. (De avbrøt ikke angrepet, men jeg klarte ikke å lade frem alle folka...)

EDIT: Dette er bilder fra gruppen som kom fra sør, mot Crossroads. Det kom også en gruppe (som var mindre), i fra Nord. ;)

Endret av shabador
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...