Gå til innhold

hvor høyt med p4 3.0 nw?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg får ikke overklokket i det hele tatt, og jeg skjønner virkelig ikke hvorfor. Jeg har jo et asus p4p800 deluxe hovedkort og en ocz powerstream 520... :mad:

Prøv å flashe biosen. Jeg fikk heller ikke klokka noe før men etter jeg flasha den så har jeg fått min P4 1.8 opp til 3.0ghz

Det er jo helt utrolig klokking....men jeg har flasha biosen, og jeg har vcore fluktueringer...den skal ligge på 1,55 men er som oftest oppe i 1,63...kanskje dette har tæret på prosessoeren i løpet av året som snart er gått?

Det virker nesten som absolutt alle andre enn meg får klokket kjempebra med det utstyret jeg har..

Lenke til kommentar
Jeg får ikke overklokket i det hele tatt, og jeg skjønner virkelig ikke hvorfor. Jeg har jo et asus p4p800 deluxe hovedkort og en ocz powerstream 520... :mad:

Prøv å sett minnet til 333MHz.

Dersom du kjører minnet på 400MHz vil det kjøre synkront, og dersom du har minne som ikke takler spesielt mer enn 400MHz vil du få problemer.

Jeg går og ut fra at du har satt AGP/PCI til 66/33 ?

Lenke til kommentar

Prøv å sett minnet til 333MHz.

Dersom du kjører minnet på 400MHz vil det kjøre synkront, og dersom du har minne som ikke takler spesielt mer enn 400MHz vil du få problemer.

Jeg går og ut fra at du har satt AGP/PCI til 66/33 ?

Jepp, har prøvd begge deler... :( Jeg synes rett og slett dette er underlig. Irriterer meg at jeg ikke skjønner hvorfor jeg ikke får klokket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...