Jubbidu Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hei godtfolk! Jeg har et lite dillemma som jeg har satt meg fast i, derfor ønsker jeg et lite prisoverslag på dette utstyret: Amd xp-m 2400@2800mhz Abit Nforce NFS-v2.0 1024mb ocz pc3200 36 gb raptor 52x cdbrenner 17" crt skjerm (husker ikke merke og type) ati radeon 9550 vannkjøling (dangerden tdx, varmeregister fra ukjent bil, osv) 2stk 120 papst med regulatorer + endel annet smått miditower, type ukjent med 420 watt psu fra lepoint Takk på forhånd. Mhv Jubbidu Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hadde kansje klart dra frem 3000-3500 om du leverer på døra Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Du klarer kanskje å få 3000-4000kr for det der. Syns egentlig ikke du bør selge det der med mindre du trenger pengene veldig. Maskinen er jo nesten tipp topp den Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Salgsverdien er langt under nytteverdien. Husk selv om du har overklokket cpu til 2800mhz så hjelper det ikke på selve prisen til maskinen snarere tvert imot da du har belastet cpu for mer enn den er god for. Skal du selge så må du selge til en entusiast, ytelsenivået kan jeg se for meg ligger på lik linje med en xp 4000 + og personlig så hadde jeg tatt vare på pcen. Edit : Du burde greie å få 4000kr for den om du leverer på døra og hjelper med support ved eventuelle problemer. Off topic : Hvilke verdier har du når du overkloker pcen såpass? Hadde vært kjekt å vite hvilke innstillinger den har i bios. Endret 6. februar 2005 av Malvado Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 3000,- hvis du leverer på døra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå