SompOter Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Når jeg setter på webcam på msn og den har stått på i ca en halvtime restarter maskinen seg.. Noen som vet hvorfor? dette er et veldig kjedelig tilfelle.. Takk for alle svar Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Om du går på egenskaper på min datamaskin, - avansert, - så går på innstillinger under "Oppstart og gjenoppretting", så merker du "Start på nytt automatisk" AV. Når du gjør dette så vil du få en feilmelding istedenfor at den restarter. Feilkoden du får opp kan du søke etter på www.microsoft.com, og da vil du få mulige grunner til feilen, og løsninger. Lenke til kommentar
SompOter Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Okey.. tusen takk hvis dette funker... Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 min maskin restarter seg også av seg selv... men min slår seg på rett etter jeg har skrudd den av, enten jeg skrur av med knappen eller fra windows... noen som vet hvordan jeg fikser dette? det er veldig slitsomt å forte seg bak kabinettet for å slå av strømmen på PSU'en før den starter igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå