Darkwing Duck Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Har et Asus P4C800 Deluxe hovedkort og et Asus V9980 Ultra skjermkort. En dag så fikk jeg ikke skjermbilde når maskinen begynte på Windows. I bios hadde jeg bilde. Vifter gikk osv. Fikk heller ikke startet opp windows fra cd. Ikke bilde etter at jeg trykket på en tast for å starte opp fra cd. Til slutt så fikk jeg ikke noe signal til skjermen. Satt inn gammelt skjermkort, Asus V7100, og dette fungerte fint. Men da hang maskinen etter en liten stund. Satt isammen maskinen med annet hk, Asus P4P800 SE, og prøvde det første skjermkortet med samme resultat , helt dødt. Prøvde dette hk'et med gammelt skjermkort og da fungerte det strøkent. Kjøpte et brukt skjermkort , Asus V9950. Det fungerte bra i 30 min for så å gi streker på skjermen og til slutt dø helt. Satt in det gamle skjermkortet V7100, og maskinen fungerer helt som den skal. Hva har skjedd? Har jeg fått 2 defekte skjermkort fra begynnelsen eller har det første defekte skjermkortet tatt livet av 2 hk? Tør jo ikke å prøve skjermkortene i en tredje maskin i tilfelle jeg tar livet av et tredje hk. Dette var mye, men hva gjør jeg? Darkwing Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Sender det ødelagte skjermkortet inn til testing, sender de ødelagte hovedkortene tilbake for testing, så venter du og ser om du ikke får tilsendt noe nytt og gøyalt i posten. Vet faktisk ikke om så mye annet du kan gjøre. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 om du ikke har pci/agp-lock på hk`et ditt så kan det være at skjermkortene ikke takler raskere pci/agp... Lenke til kommentar
Darkwing Duck Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Hvis det er overklokkingen du mener så var alt kjørt tilbake til normalt før jeg satt in det andre skjermkortet. Det rare er jo at det gamle (3 år) skjermkortet fungerer fint. Skal se om jeg får kontakt med lev idag. Hva skjer med hk og skjermkort da? Disse er jo ikke i butikken pr idag? Mvh Darkwing Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Får du nye på garantien og den modellen du har på f.eks HK eller Skjermkort ikke er i butikk i dag, så får du som regel en nyere modell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå