-=Makaveli=- Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hei! Er det noen som veit hvor mange prøver man kan ha på 1 uke? Jeg har 4 prøver i uka som kommer. Og det er jo litt sykt...... Matematikk - 1 kap Fysikk 2fy - 2 kap Naturfag - 2 kap Engelsk - 1 kap Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 det der var litt mye ja.....! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Har du naturfag og 2FY? Trodde det tilhørte forskjellige klassetrinn. Hvilken linje går du på? Allmenn påbygg? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Det finnes ingen konkrete regler rundt dette. Hvordan kan det forresten ha seg at du har 2FY sammen med naturfag? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hei! Er det noen som veit hvor mange prøver man kan ha på 1 uke? Jeg har 4 prøver i uka som kommer. Og det er jo litt sykt...... Matematikk - 1 kap Fysikk 2fy - 2 kap Naturfag - 2 kap Engelsk - 1 kap Det er nok ikke stadfestet noe antall prøver som er "lovlig" i uken. For skolens del kunne du hatt tre prøver om dagen.. Mulig noen skoler har punkter om prøver i reglementet, det får du i såfall sjekke ut. Lenke til kommentar
-=Makaveli=- Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Tar allmenn påbygging og har i tillegg 2fy. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Kan vel ha èn prøve hver dag? Vi har vertfall aldri hatt mer en 3 prøver en uke. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Grensa er vel èn prøve dagen. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Tror ikke det er noen regler, mulig jeg tar feil asså. Vi har hatt 5 prøver på en uke et par ganger. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Det skal være maks 2 prøver i uken. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Det skal være maks 2 prøver i uken. Rølletull! Det må i så fall være interne regler satt av din egen skole. Husreglene hvor jeg går er at de prøver å holde det til max 3 prøver uka, tho jeg har vært borti 4stk. Vennligst ikke spre slik stygg feilinformasjon Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Det skal være maks 2 prøver i uken. Rølletull! Det må i så fall være interne regler satt av din egen skole. Husreglene hvor jeg går er at de prøver å holde det til max 3 prøver uka, tho jeg har vært borti 4stk. Vennligst ikke spre slik stygg feilinformasjon På min skole FORSØKER man å UNNGÅ mer enn to prøver på en uke, men det er mer en veiledende forskrift, enn en regel. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Det skal være maks 2 prøver i uken. Rølletull! Det må i så fall være interne regler satt av din egen skole. Husreglene hvor jeg går er at de prøver å holde det til max 3 prøver uka, tho jeg har vært borti 4stk. Vennligst ikke spre slik stygg feilinformasjon Du tar jo heilt av. Okei, omformulerer. Min vgs skole i Ålesund har grense på 2 prøver per uke. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Dy har faen meg ingen grunn til å klage. Jeg har hatt 3 prosjekter, 1 gruppearbeid, tre prøver, to innleveringer og en hjemmestil den siste uka. Endret 7. februar 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Det er ikke noen regler på dette, men lærerne tar gjerne å samkjører litt for elevenes og jevnt arbeids skyld. Vi hadde ofte flere prøver på en dag. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Søstera mi hadde 2 eksamener på 1 dag for ett år eller 2 tilbake. Så det er nok ikke noen lov på dette nei Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Når jeg gikk på gk elektro hadde vi 3-4 prøver hver uke i noen perioder og ofte et par om dagen Men, men kom da inn på VK1 Tviler sterkt på at det er noen konkrete regler rundt dette, men det skulle virkelig vært forbudt med 2 (eller fler) per dag! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Skal ha/har hatt tilsammen 6 prøver denne uken + 2 innleveringer + et svært prosjekt i K&H, så jeg syens ikke spesielt synd på trådstarter. (K&H'en er forøvrig verst ) Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Skal ha/har hatt tilsammen 6 prøver denne uken + 2 innleveringer + et svært prosjekt i K&H, så jeg syens ikke spesielt synd på trådstarter. (K&H'en er forøvrig verst ) Det var vel ikke en tråd der det var spørsmål om du syntes synd på trådstartern eller ei, det var spørsmål om det var noen bestemmelser anngående dette! Jeg synes forsåvidt synd på alle som går på skole inkludert meg... Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) P-in-P, hadde du masse prøver da du gikk GK Elektro? Jeg gikk GK Elektro og hadde omtrent ingen prøver. Vi hadde som oftest prosjekt der vi fikk styre med det vi ville, bare vi holdt oss innenfor læreplanen. Men vi hadde nesten ikke tavleundervisning heller da og skolen baserte seg på problem-basert læring. Funket meget bra for meg btw: På Vk1 hadde vi INGEN prøver whatsoever. Edit: Må legge med at jeg gikk IKT-Driftsfag etter Elektro også da.. Endret 8. februar 2005 av raziel014 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå