Gå til innhold

cpu blokk(spesielt design) av ElMo,-


Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

høhø...

 

for å si det slik, araldite er bannlyst til bruk der det skal være vann i mitt hus.

 

min gamle chipsettblokk var limt sammen, og ble holdt sammen med en skrue .. ( den andre knakk, så det ble bare slik) etter noen måneder så ble aralditen som gummi mistet grepet sitt.

 

samt en eldre tank jeg hadde, med plater og nipler limt fast på et rør, den lakk siden limet mistet grepet og ca 2 liter kom ut på gulvet :(

 

trust me, skal du ha det tett, bruk skruer + silicon!

 

den tanken vil mest sannsynlig lekke etter en stunds bruk.. sorry.

Lenke til kommentar
høhø...

 

for å si det slik, araldite er bannlyst til bruk der det skal være vann i mitt hus.

 

min gamle chipsettblokk var limt sammen, og ble holdt sammen med en skrue .. ( den andre knakk, så det ble bare slik) etter noen måneder så ble aralditen som gummi mistet grepet sitt.

 

samt en eldre tank jeg hadde, med plater og nipler limt fast på et rør, den lakk siden limet mistet grepet og ca 2 liter kom ut på gulvet :(

 

trust me, skal du ha det tett, bruk skruer + silicon!

 

den tanken vil mest sannsynlig lekke etter en stunds bruk.. sorry.

araldite'n er ikke i kontakt med vannet det er lakt silikon over aralditen på insiden av tanken så ingenting av det er i kontakt med vannet.. limet anken med bare arladite for ca 2 mnd siden å den sprakk.. heldigvis var den ikke i bruk da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...