Islanbadsj Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Ble fett det der *glede seg til neste update* Lenke til kommentar
sigen Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Ser fint ut dette, like greit å gjøre det slik ja. Stå på videre! Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Ikke ta smily'n ut av korka da, da lekker det Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 meningen med at påfyllingen er plasert der .er for at cd rommen skal stå rett over. og så tenkte jeg at jeg kunne legge hele pcn flat på bakken når jeg skal fylle på. Ikke søl da ;P Jeg ville nok vurdert å ta ut tanken når jeg skulle fylt den opp.. Kjipt med vannn og slik i maskina. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 kom til å tenke på noe da jeg så den siste updaten din. som du sikkert selv har sett ligger innstrøm, utstrøm og påfyll i samme høyde. Vil ikke dette skape problemer. for det første må jo vannet gå opp til utstrøm for at det skal fungere. men da går det og over korken. med andre ord kommer du til å søle. selv tror jeg at jeg hadde flyttet utstrøm til bunnen av tanken. for det er vel slik den kommer til å stå i kabinettet slik som du viser på dette bildet her: vet ikke om du har tenkt på det jeg Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) han skulle vippe hele kabinettet når han skulle fylle på så det går nok greit så lenge korka er tett Endret 7. mars 2005 av CoreTEC Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 tanken skal stå under cd rommen min. å når jeg skall fylle på leggger jeg pcn flat på bakken. har testa å d ble bra.. ikke noe søl. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hvis det skulle knipe, har jeg hørt at en kan få kjøpt _ganske_ store trakter Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) liten UPDATE. NÅ har mattet inn ElMo i frontdekslet nå.. jeg synes det ble smOOd her er d med 1 led. skal ha 2 , en fra hver side..så da lyser d bedre. denne skal limet over den fremste platen i tanken.. så den vistes under cd rommen.. Endret 8. mars 2005 av ElMo,- Lenke til kommentar
sigen Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Denne ble fin da! Bra effekt! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Bra! Skal du pusse vekk den kanten? Hvor skal LEDsene stå? Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) ja d skal jeg.. skal sette ledsene fra høyre å venstre siden. enten borre dem inn. Endret 9. mars 2005 av ElMo,- Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) her er vann blokka ferdig. må bare kjøpe nytt pussepapir. å polere undersiden. d ble litt ujevn farge.. limte 2 ganger med aralditte åble den ikke helt tett. så skulle jeg lime den for 3 gang å da var jeg fri for lim så jeg måtte bruke silikon-lim å derfor ble d fargeforskjell. men nå er den 100 % tett. Endret 11. mars 2005 av ElMo,- Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Det ble bra! Er det aralditen som er svart? Hadde det ikke vært bedre med LED i midten? Du skal vel polere den og? Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Det ble bra!Er det aralditen som er svart? Hadde det ikke vært bedre med LED i midten? Du skal vel polere den og? her er vann blokka ferdig. må bare kjøpe nytt pussepapir. å polere undersiden. Lenke til kommentar
expoke Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 jeg ser ikke noen skruer ? du skal vel ha skruer ? vis du ikke har skruer så vil plexitoppen etterhvert løsne. . Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) vet ikke helt om jeg trenger det.. dette silikon-limet er beregnet for å tette båter, å er utrolig sterkt.... LED en lyste best når den er plasert dær. Endret 13. mars 2005 av ElMo,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå