ElMo,- Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) limte du med aralditte ? ble d tett ? dette er siste gang jeg skal bruke forvirra.com til å laste opp bilder for dem blir fjernet etter noen dager. Endret 3. mars 2005 av ElMo,- Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg limte med sikaflex. Har ikke testet med vann over niplene enda, men under var det tett. Håper det ikke reagerer med destilert vann med tilsetninger. Hvis du søler kan du vaske det vekk med 2 proponol(kondensfjerner), isopropanol, bensin eller noe lignende. Lenke til kommentar
loqron Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Bildene funker ikke Prøv med photobucket Her finner du photobucket Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) UPDATE. her har jeg loddet kjøleribba fast. OVER TIL VANNTANKEN.. her har jeg limet fast nesten alle platene.. har bare 2 igjen men di skal jeg ikke sette påfør etter jeg har festet nipler å kort.. skal bruke colakork som påfyllings tropp. skal matte plexien med finere smergel kjøper d i morgen skal pusse blokka å polere blokka i morra forhåpentligis Endret 4. mars 2005 av ElMo,- Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Så bra ut det Er det et lite hakk under kjøleribben, eller er det bare litt loddetinn du ikke har fått vekk? Brukte du pussekloss når du pusset under blokken? Hvordan skal du gravere inn nicket ditt? Med dremel? Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) det er et hakk.. men det er tett.. fr håpe d ikke merkes på ytelsen.. jeg skal ha en 5mm plate der den platen med nicke mitt står . så skal jeg lime den platen med nicke mitt overhele fremsiden..skal skrive det med sølv farge. jeg la et ark med sandpapir på et bort å skrapet blokka frem og tilbake Endret 5. mars 2005 av ElMo,- Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Har du pusset samme vei på alle platene i tanken? Det blir finere hvis det går samme vei. Hvor fint papir brukte du? Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 jeg brukte p150.. brukte d år åpusse bort aralditte griset.. d ble litt gris. har pusset samme vei ja . men d er bare sånn grovpuss for å fjerne saker å greiser... skal kjøpe nytt sandpapir i morgen.. hvordan type burde d være ? 400.. 800 ? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 400-600-800-1200 På blokken kan du bruke opp til 2000-polering, da blir den fin og blank. Har bare brukt opp til 1200 på min siden ingen hadde noe finere inne når jeg skulle kjøpe Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) takk for gode tips må få pappa til å kjøre meg på en handletur i morgen Endret 5. mars 2005 av ElMo,- Lenke til kommentar
JimE Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) må få pappa til å kjøre meg på en handletur i morgen Off-t: Hvor skal du handle i morra? Søndag da vøtt ^^ Bør kanskje få gjort d i dag? On-t: Ser veldig bra ut! Finnene på ribba di virker veldig rette på bildet, hvordan fikk du til det? Endret 5. mars 2005 av FantaCx Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 hmm.. klokka var over 12 på natta .. mente senerer på dagen sagde helt vanlig med baufil.. Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 UPDATE har vært på handletur i dag, og kjøpt nipler og smergel papir. niplene er 8 mm på utseden og 7 mm på insiden, så vannslangen min på 8mm insden passer perfekt Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Blir det tett når nippelen og slangen er like store? Hvis det lekker kan du prøve å tette det med silikon eller .no lignende. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Strips er også en fordel, ser kanskje ikke like fint ut, men de holder. Fås på Clas Ohlson, biltema, microplex, og endel andre steder. Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 det er helt tett. må presse slangen på.. så d er ikke noe problem.. men jeg skal ha slangeklemmer i tilfelle Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 update Nå har jeg limet tanken sammen å smurt silikon rundt for ekstra sikkerhet. selfølgenlig cola-flasketut Den er litt skitten så jeg får vaske den når silikonen har tørket. Og her er niplene ferdig montert. Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 meningen med at påfyllingen er plasert der .er for at cd rommen skal stå rett over. og så tenkte jeg at jeg kunne legge hele pcn flat på bakken når jeg skal fylle på. Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 meningen med at påfyllingen er plasert der .er for at cd rommen skal stå rett over. og så tenkte jeg at jeg kunne legge hele pcn flat på bakken når jeg skal fylle på. Smart det Ser bra ut det her.. Lykke til vidre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå