ElMo,- Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) alle bildene jeg hadde på www.forvirra.com er borte :S cpu blokk side 4 Endret 25. mai 2005 av ElMo,- Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 ser bra ut! gleder meg til å se det ferdige resultatet på blokka! Du skal lodde den gjevn med resten av bunnen håper jeg ? Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) ja! får håpe jeg får d tll.. er det vanskeligt ? edit: skriveleif Endret 6. februar 2005 av ElMo,- Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) noen som kan fortelle meg hvordan loddetind jeg burde bruke ? nå har d vært over 120 som har sett dette innlegget. er det ingen son vet noe ? Endret 6. februar 2005 av ElMo,- Lenke til kommentar
warlord Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Holder det ikke med vanlig 60/40 loddetinn? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Het du jass-fat-aka-andre før elmo? Håper du vet at du kan spørre en kosli moderator om å skifte navn Gleder meg BTW! Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) da var d dags for en liten update har laget topplokket med feste "ører" slik vil d da bli når jeg er ferdig lodda å ferdig-limet skal ha en skruv i vært jørne. skal sette in en liten rød LED i pleksien så skal jeg bynne å lodde om noen dager. Endret 6. mars 2005 av ElMo,- Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Du skal vel lage hull i bunnplaten til ribbene? Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 ja. har bare ikke utstyr i huse nå til å gjøre det Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Til X-tremeOverclocker mitt nick er ElMo . skreiv bare jåss når jeg opprettet den første brukeren. Endret 7. februar 2005 av ElMo,- Lenke til kommentar
expoke Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 slettes ikke dum den dere .. !! stå på. . Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) takktakk noen som vet om det går vis jeg har en slangenippel jeg skal sette fast i pleksien hullet er for eks. 11mm kan jeg da en nippel med 11,5 mm å skruve den fast uten at pleksien sprekker ? Endret 7. februar 2005 av ElMo,- Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 hm.. jeg ville heller brukt silikon enn (?)aralditt(?) pga. at hvis du må demontere blokka.. så er det jo greit å vite at man får den opp igjen men nice blokk du får deg Lenke til kommentar
1ubb3 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 den så bra ut...litt puss i kantene så blir det knall:D Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) hm.. jeg ville heller brukt silikon enn (?)aralditt(?) pga. at hvis du må demontere blokka.. så er det jo greit å vite at man får den opp igjen men nice blokk du får deg vidd det blir noe problemer lager jeg bare en ny Endret 8. februar 2005 av ElMo,- Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 UPDATE.. bynner på vanntank nu her er noen skisser den skal ta to 5,25 brønner.. er bynt å skjære plexi kommer med bilder snart. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hvor tjukk er plexien du skal bruke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå