JooV Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Mener å huske å ha lest om pc'er som er mindre enn laptoper, men med fullverdig qwerty-tastatur, og har samme utforming som en laptop. Noen som veit hva jeg snakker om? og hva heter isåfall denne typen pc? Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 noe slikt du tenker på? www.oqo.com Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 http://psdata.no/ps.asp?it=108756&mlevel=090100 jeg har ikke peiling på hva du snakker om , men kansje denne hjelper deg ? Lenke til kommentar
JooV Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 nei,mulig jeg har drømt...trodde jeg hadde lest om det på itavisen. Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 hm.. ja visst det ikke var en sånn en jeg linka til så aner jeg ikke va du tenker på.. den er nå hvertfall utrolig liten, og har qwerty tastatur. utformingen er dessverre ikke helt som en vanlig laptop da.. du tenker ikke bare på en ultraportable laptop med f.eks en 10" monitor? Lenke til kommentar
JooV Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 mulig..sitter og browser gamle itavisen-artikler nå i håp om å finne noe Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Kanskje dette er det du er ute etter Lenke til kommentar
JooV Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Derja! notebook asså? eller er notebook et annet navn for laptop, som jeg som laptop-n00b aldri har hørt? Endret 6. februar 2005 av JooV Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Jepp, mener asus og noen flere andre også har slike, så en gang en som hadde 7-8 timer batterilevetid, DET er herlig det Edit: Her er en Asus, men den er litt større tror jeg Endret 6. februar 2005 av Halvorsen Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 IBM hadde noen mini-bærbare i WorkPad-serien før i tiden. De fleste maskinene i serien var vel PDA-er, tror jeg, men det fantes også noen med tastatur. De hadde MIPS-basert prosessor og kjørte Windows CE. Hastighet omtrent som en rask 486, og batteritid på opp til 12 timer. Vekten var iallfall under et kilo. De burde laget dem fremdeles og solgt dem billig. Jeg kunne godt ha tenkt meg en ultraportabel uten CD-ROM og annet dillemikk. Men, dessverre. Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Trådstarter: Les her Lenke til kommentar
jimhell Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Jeg har en slik Sony Picturebook samt en Palmax PD-1100. Dessverre har harddiskene tatt kvelden. Har ikke fått meg til å fikse dem enda. Kjøpte meg en stasjonær. Sitter vel for mye foran PC`n allerede. Jobb+fritid. Kom hjem fra Tokyo på onsdag. Utrolig mange slike små PC`er i Japan. Mange blir nok ikke solgt utenfor Japan. Så brukte Sony picturebook, 233mhz til ca.kr.1500. Brukte Toshiba Libretto. 100mhz til kr.500. Kjøpte ingenting i Tokyo. Kona hadde fylt opp kofferten min med klær.... 25kg! Skal fikse Sony`en og bruke den i bilen. Navigasjon og GPS, MP3 og internet. osv. Perfekt størrelse for ha på dashbordet. Når jeg ikke har den i bilen, kan jeg ta med på reise. 990g!!! Endret 19. februar 2005 av jimhell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå