Gå til innhold

mindre bærbar enn laptop...?

JooV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hm.. ja visst det ikke var en sånn en jeg linka til så aner jeg ikke va du tenker på.. den er nå hvertfall utrolig liten, og har qwerty tastatur. utformingen er dessverre ikke helt som en vanlig laptop da..

du tenker ikke bare på en ultraportable laptop med f.eks en 10" monitor?

Lenke til kommentar

IBM hadde noen mini-bærbare i WorkPad-serien før i tiden. De fleste maskinene i serien var vel PDA-er, tror jeg, men det fantes også noen med tastatur. De hadde MIPS-basert prosessor og kjørte Windows CE. Hastighet omtrent som en rask 486, og batteritid på opp til 12 timer. Vekten var iallfall under et kilo.

De burde laget dem fremdeles og solgt dem billig. Jeg kunne godt ha tenkt meg en ultraportabel uten CD-ROM og annet dillemikk. Men, dessverre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har en slik Sony Picturebook samt en Palmax PD-1100. Dessverre har harddiskene tatt kvelden.

Har ikke fått meg til å fikse dem enda. Kjøpte meg en stasjonær. Sitter vel for mye foran PC`n allerede. Jobb+fritid.

Kom hjem fra Tokyo på onsdag. Utrolig mange slike små PC`er i Japan. Mange blir nok ikke solgt utenfor Japan.

Så brukte Sony picturebook, 233mhz til ca.kr.1500. Brukte Toshiba Libretto. 100mhz til kr.500.

Kjøpte ingenting i Tokyo. Kona hadde fylt opp kofferten min med klær.... 25kg!

Skal fikse Sony`en og bruke den i bilen. Navigasjon og GPS, MP3 og internet. osv. Perfekt størrelse for ha på dashbordet.

Når jeg ikke har den i bilen, kan jeg ta med på reise. 990g!!!

Endret av jimhell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...