The Avatar Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Hei Har fått problem med å koble meg opp til internett via mitt trålause internett. Eg får kobla til men eg motar ikkje meir ein ca 50 pakker før det er full stopp. Ping kommandoen funker så eg veit at internett forbindelsen funker. Trur det enten er brannmuren eller Norton antivirus som skaper problem (instalerte oppdateringer like før alt slutta og virke), men eg klarer ikkje å finne ut kvar sikkerheitsinnstillingane er blitt stilt for høgt og systemgjenoppretting funksjonen nekter å godta noken av mine tidlegere gjennopprettingstidspunkt. Det hjelper ikkje å berre slå av antivirus og brannmur, men internett fungerer i sikkerheitsmodus. Vil eg få fjerna alt som Norton og brannmuren har lagt inn og stilt inn visst eg berre avinstalerer alt? Tips mottars med takk. EDIT: Etter avinstalering og reinstalering av brannmur og antivirus er systemet oppe å går igjen. Endret 6. februar 2005 av The Avatar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå