jimhell Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hei Har en Sony Vaio picturebook med defekt HD. http://www.vaio-link.com/specifications/sp....asp?l=en&m=287 Ingen boot muligheter. Har ikke CD-Rom eller floppy. Ser at en helt makan, brukt koster ca.3000. Kan jeg kjope en makan PC, kopiere HD til en ny HD i USB-kabinett. Sette ny HD i gammel PC og starte opp? Lenke til kommentar
the-wizard Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 du er ikke intressert i å selge den maskinen din? send meg en pm om du er intressert Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hvilken harddisk er det? Er det en vanlig 2.5" IDE disk kan du jo bare kjøre en ny Lenke til kommentar
roxxx Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Har du ikke en kompis med bærbar pc? Du låner den. Du tar ut HD og putter i den nye og installerer OS, jeg har gjort dette flere ganger bla på en Toshiba og en Dell som ikke hadde noen cd rom eller andre muligheter. Men jeg har erfart at feks win2000 er enklere og bytte over med enn XP. Det kan se ut som noe gjør at XP ikke er så kompatibel i denne sammenhengen. Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Har du ikke en kompis med bærbar pc? Du låner den.Du tar ut HD og putter i den nye og installerer OS, jeg har gjort dette flere ganger bla på en Toshiba og en Dell som ikke hadde noen cd rom eller andre muligheter. Men jeg har erfart at feks win2000 er enklere og bytte over med enn XP. Det kan se ut som noe gjør at XP ikke er så kompatibel i denne sammenhengen. Tror det er lettere med FAT32 enn NTFS også Lenke til kommentar
roxxx Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Tror det er lettere med FAT32 enn NTFS også hmm. Ja du har rett, jeg glemte nevne det. Men begynner man med win 98, eller 2000 kan man bruke en usb cd rom og oppgradere til xp etterpå, og da er man jo imål på sett og vis. Lenke til kommentar
jimhell Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) du er ikke intressert i å selge den maskinen din?send meg en pm om du er intressert Har tenkt a selge en av PC`ene om jeg far igang den gamle. Ellers ma jeg bare bruke den "nye" brukte. Ser at den koster ca.kr.3500 brukt pa PC butikk. Har tenkt pa ny barbar PC. Men klarer ikke tanken pa en PC som veier over 1 kilo. Nar man er ute og reiser, teller kiloene ganske mye. Det er vanlig 2.5" som brukes i maskinen. Kommer til Tokyo til helgen. Ma ta meg runde pa datamarkedet der. Japan har det beste PC markedet jeg har sett i Asia. Jeg har vart i Singapore, Hongkong, Taiwan, Beijing og Shanghai. Pa taxfree pa Gardermoen star en helt ny Sony Vaio picturebook. koster ca.kr.22 000. Er hjemme i Norge 17.februar. Da far vi se om det gar. Takk for tipsene. Endret 8. februar 2005 av jimhell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå