the_ruthless Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 God dag, godtfolk. Pappa'n min ønsker seg en bærbar, og da han er grønnere på slikt enn jeg er, har han såklart spurt meg om å finne noe... Nå er jeg overhodet ikke særlig kjent med den bærbare verdenen, men jeg kan i alle fall komme med krava. Pris: max 10.000,- uten frakt. Må ha: DVD-brenner, 512MB RAM. Bør ha: AMD-prosessor (helst 64-bits), mer enn to USB-porter, bæreveske, litt utbygningsmuligheter. Ellers: trenger ikke spesielt mye harddisk eller enormt gamer-skjermkort. Håper dere har noen gode tips og linker. Lenke til kommentar
Botwinnik Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Fujitsu Siemens ukens tilbud på komplett oppfyller vel kravene. Dog litt lav batterilevetid Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Faktisk. Det er jo kanskje litt optimistisk å håpe på 64-bits CPU til den prisen uansett, kan tenkes. Tusen takk. Noen flere forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå