Grimm87 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg blir 18 i år og skal kjøre opp, er det noen som har noen forslag til en startbil? og hvorfor den bilen? plz.. er ikke utlært på bil ennå.. så trenger noen gode råd? på forhånd takk Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Det har vært mange slike tråder her før, søk i arkivet. Hva slags bil du velger som begynnerbil, har selvfølgelig stor sammenheng med tykkelsen på lommeboka di. Kom med noen flere kriterier! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Eg for min del har tenkt paa ei Golf. Golf 2 er jo ein billig og god bruksbil med godt utvalg i deler. Strekker pengene til ville eg nok vurdert ein bil fra 90'tallet. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Du lager jo ingen begrensninger, så da kan jo man komme med alt fra VW Boble til Ferrari Enzo.. Selv kjører jeg Golf 2, den er jo igrunn grei nok, men 1.6 er ikke så spenstig akkurat. Tidligere kjørte jeg Audi A4 og Golf 4, det var mye morsommere, men koster jo også mye mer. Lenke til kommentar
OleJohnny15 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg antar du skal ha en billig bil. Hvis du har tenkt å råne er Opel Ascona B/Kadett C, Volvo 140/240, Ford Sierra/Taunus/Granada Capri, Lada osv. gode valg(ikke veldig gode biler, men utrolig råe med styling). Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hadde vært fint med litt begrensninger fra trådstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå