Gå til innhold

Erfaringer med AC Aquaero noen?

Anbefalte innlegg

Jeg har lett en stund på nett, men finner ikke så mange gode tester av produktet på andre språk enn tysk. Det står en del på AC sine hjemmesider, men jeg lurer på om noen av brukerne på forumet kan dele noen av sine erfaringer med Aquaero.

Ikke vanskelig å regne seg fram til at jeg sikler på herligheten, men synes den er litt stiv i pris og trenger å overbevises av noen med bakkekontakt og "normal" pengepung.

Vel, er dere fornøyde? Fungerer viftestyringen tilfredstillende? Støy fra motstander / vibrasjoner i viftene på redusert hastighet? Hvordan er det med vanngjennomstrømningen i systemet? Jeg har "aquastrem" (med mist logo:) og ser fordelen med dette ettersom kanskje det er mulig å finne den såkalte "sweetspoten" som det er tråd om her på forumet.

EDIT:

Om noen har målet på hvor mye plass pannelet tar i fronten (foran på display til enden av kontakten på ledningene man kobler på). Jeg har nemlig radiatoren montert på baksiden, og ikke så mye plass til overs, men det ser ut til å gå.

Endret av Brute
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en slik selv den har et hav a muliheter, jeg bruker bare noen få.

Har også "aquastrem" (med mist logo:) som er montert bak i festene på den. (handy).

"sweetspoten" når pumpe controllern er koblet sammen med Aquaero kan du justere pumpe Hz fra den det virker. Har selv alt default da alt funker som det skal.

Har ikke funnet noen bakdeler/galt med min.

Dette er en kul plings, men den kunne hvert billigere.

Seriøst dem kunne solgt den for halve prisen og mulig flere hadde kjøpt den.

Den er ca 2cm dyp uten noe tilkoblet uten montert pumpekontroller.

Og det er ikke noe lyd fra den.

Endret av Yuppe
Lenke til kommentar

takk skal du ha!

ja, den er litt for stiv i pris sammenlignet med avanserte viftestyringer, men fint å kople til vannpumpa; dessuten glir den rett inn i kabinettet mitt med alu front

forresten, får du vannkjølinga di til å yte bedre med aquaero?

Endret av Brute
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...