Rebel-Rider Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Trigem er et ganske ukjent firma som nå tar opp kampen mot Shuttle og MSI om hvem som har den beste SFF pcen. De fleste SFF pcene som er på markede i dag er ikke noe spessielt nytenkende på noe vis, de følger stort sett samme malen når de lager en SFF pc. Derfor har Trigem hevet lista et par hakk og introdusert KLOSS KL-I915A SFF og som navnet tilsier så er den basert på intel 915 brikkesettet Frofra ser den ikke så fryktelig uordinær ut, layouten ligner litt på MSI MEGA KLOSS her et diagnosepanel som enkelt forteller hva som er galt vist pcen av en eller anne grunn ikke skulle starte opp den viser også cpufrekvens når den har passert POST Bakfra så ser man at hovekortet er ovenfor strømforskyningen, hardisken dvdrom/dvdbrenner slik at lufstrømmen blir minst mulig påvirket av disse komponentene Den har også en 3,5 slot, 2 usbporter og en minifirewire port skjult bak et panel helt nede forran På innsiden ser man hvordan de har løst plassproblemet/varmeproblemet inne i en SFF pc rett å slett ved å putte komponentene under hovedkortet i stede for på oversiden, og derfor skal en Prescott på 3,6ghz ikke være noen problem for KLOSS Her er innsiden av KLOSS, selv når alt er ferdigmontert så skal det være pent og ryddig noe som ikke kan sies om en shuttle, men hvor er atx kontakten? jo på undersiden! Det følger også med en fjernkontroll og IMON programmvare Test av KLOSS på Tomshardware Endret 6. februar 2005 av zandro Lenke til kommentar
Skello Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Såg slettes ikkje så dum ut den der nei. Synest at frontpanelet var rimelig lekkert og. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Den der var jo skikkelig vass da! Drit fin jo! *ønske seg* Kanskje dette blir det neste jeg må få til å lage meg? hmm Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Synes KLOSS var et bra navn på en barebone. Dette er klossen min hørt på lan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå