overtrip Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 heisann kom ikke inn på msn pågrunn av at de ikke fant kontakt lista mi eller noe jall er det flere som har problemer med msn nå eller er det bare meg? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) http://messenger.msn.no/Status.aspx Lite vits i å lage ny tråd for vær gang.. Endret 6. februar 2005 av janfredrik Lenke til kommentar
overtrip Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 da var det bare meg da Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg fikk heller ikke logget på første forsøk, men jeg avsluttet MSN og startet det igjen så virket det Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg slet også en stund med å komme inn, men nå gikk det fint. Janfredrik: Hvordan kommer du til den status-siden? Har lett etter den lenge! Har gått på messenger.msn.no, men finner ingen link derfra! Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg slet også en stund med å komme inn, men nå gikk det fint. Janfredrik: Hvordan kommer du til den status-siden? Har lett etter den lenge! Har gått på messenger.msn.no, men finner ingen link derfra! Bokmerk linken. Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 har ikke hatt noe særlig problem jeg iallefall. jeg har blitt logga av og på i dag ja, men det er fordi jeg har Trådløst nettverk, men eller har jeg vært logga på msn hele dagen. er ikke noe problemer her iallefall. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Flyttes til nett-tjenester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå