squabbish Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Bruker personlig Omega på Laptop, siden jeg da kan jeg enkelt oppgradere driverene når nye kommer ut. Bruket Catalyst på desktop, kun på grunn av at når jeg klikker på ATI ikonet i taskbaren så kan jeg velge oppløsning og skjermfrekvens direkte. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) squabbish: Det du snakker om er lett å bruke med Omega også, bare å skru det på i options: trykke bort "disable quick resolution feature" (på som standard) og trykke på "enable ATI taskbar icon" og "Show ATI icon on taskbar" Det er bare disablet som standard, i motsetning til hos catalyst Endret 6. februar 2005 av Kevlar Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 squabbish: Det du snakker om er lett å bruke med Omega også, bare å skru det på i options, og trykke bort "disable quick resolution feature" (på som standard) og trykke på "enable ATI taskbar icon" og "Show ATI icon on taskbar" Ah! Ser man det. Takk for tipset! Pokker, nå må jeg jo bruke tid på å vurdere de to opp mot hverandre!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå