lokeland Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Har lakka ferdig en del av ei mus som nå ligger å tørker.. Hvor lang tid bør jeg vente før jeg tar på den? Og hvor lang tid tar det før sprayfarge blir helt tørt? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Pleier ikke sånt å stå på spraykanna/lakkbøtta? Men uansett, bedre å vente en time for lenge en time for lite. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Kanskje, men jeg har for dårlig syn til å lese så liten skrift Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) det står på boksen som LordZyfeX sa, hvis du har for dårlig syn kan du jo be foreldre el. lese på boksen... Jeg syntes du starter så utrolig mange poster som er nesten om samme ting. kunne du ikke heller bare bytet topic på en av de andre å spurt om flere spørsmål på en gang, istenden for å opprette 1 topic for hver ting.. btw: det kan hende du får bobler når du sprayer fordi boksen er kald :s Endret 6. februar 2005 av z1Ob Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Kan jo det, bare tenkte at det var bedre å ha et og et for hvert.. Men men.. Da starter jeg tråden "Diverse smørsmål" snart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå