Bandidos-Pelle Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ernst A. Lersveen Score: 29% Du later som om du kan en del, men alle vet at det bare er juks. Litt har du lest om fotball, men du kan ikke nok. Synd det, men du har kanskje et liv på si? Ehh, nei. Den tar feil. Jeg VET faktisk hvilket nummer Kjetil Rekdal, Ole Gunnar Solskjær og Maradona har/hadde. Jeg HAR sett kamper og landskamper i utlandet, jeg SER kamp 16. mai, har et favorittlag i England, og allikevel får jeg det der. Idiotisk test. Velvel, jeg slutter aldri å bli sjarmert av denne idretten. Fantastisk! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Du kommer ut som... Ivar Hoff Score: 0% Du kan absolutt ingenting om fotball, eller hvordan man lever med fotball. Hvorfor tok du denne testen? Oh, den scoren er så nær virkeligheten at det er skummelt. Fotball er bare kjedelig... Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ivar Hoff Score: 13% Du kan absolutt ingenting om fotball, eller hvordan man lever med fotball. Hvorfor tok du denne testen? Var bare på 14-16 kamper i fjor og åker til Stockholm denne uka for å se fotballkamp... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ernst A. Lersveen Score: 22% Du later som om du kan en del, men alle vet at det bare er juks. Litt har du lest om fotball, men du kan ikke nok. Synd det, men du har kanskje et liv på si? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Du kommer ut som... Ivar Hoff Score: 4% Du kan absolutt ingenting om fotball, eller hvordan man lever med fotball. Hvorfor tok du denne testen? Overraskende... Kan ikkefordra europeisk fotball... Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Du kommer ut som... Ernst A. Lersveen Score: 15% Du later som om du kan en del, men alle vet at det bare er juks. Litt har du lest om fotball, men du kan ikke nok. Synd det, men du har kanskje et liv på si? Må være feil. Lenke til kommentar
jack_ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Du kommer ut som... Ivar Hoff Score: 0% Du kan absolutt ingenting om fotball, eller hvordan man lever med fotball. Hvorfor tok du denne testen? fotball er kjipt... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 -2%. Jeg liker øl, har større TV enn 24", og har en t-skjorte med nummer på baksiden (joystick foran, 00 bak (dvs. benkvarmer)). Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hmm... 11% her. Jeg kom da ut som Ivar Hoff, hvem nå det er... Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Thor Eggen Score: 40% Du kan litt, følger med og gjør det greit nok. Livet utenfor klarer du å holde i orden også. Imponerende... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå