Tonio Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Bah, jeg kan jo ting om fotball! Uansett, hva har det om du liker øl eller ei med fotball å gjøre? Pub, øl og fotball på storskjerm. Men alikevel, du kan jo elske øl samtidig som du ikke vet noe om fotball! @SumSar: Ja...Skjønner ikke hvordan de greier å lage det slik jeg! De må gå på noe... Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Du kommer ut som... Ivar Hoff Score: 0% Du kan absolutt ingenting om fotball, eller hvordan man lever med fotball. Hvorfor tok du denne testen? Akkurat det jeg forventa Endret 6. februar 2005 av Leroy Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 jeg kom ut som Ivar Hoff Score: 13% Du kan absolutt ingenting om fotball, eller hvordan man lever med fotball. Hvorfor tok du denne testen? Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 og jeg kom ut som Ivar Hoff Score: 2% Du kan absolutt ingenting om fotball, eller hvordan man lever med fotball. Hvorfor tok du denne testen? jeg også Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ernst A. Lersveen Score: 15% Du later som om du kan en del, men alle vet at det bare er juks. Litt har du lest om fotball, men du kan ikke nok. Synd det, men du har kanskje et liv på si? Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ivar Hoff Score: -2% Du kan absolutt ingenting om fotball, eller hvordan man lever med fotball. Hvorfor tok du denne testen? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Du kommer ut som... Ivar Hoff Score: 13% Du kan absolutt ingenting om fotball, eller hvordan man lever med fotball. Hvorfor tok du denne testen? Lenke til kommentar
magio Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ivar Hoff Score: 0% Du kan absolutt ingenting om fotball, eller hvordan man lever med fotball. Hvorfor tok du denne testen? Yess Fotball er Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Du kommer ut som... Ivar Hoff Score: 4% Du kan absolutt ingenting om fotball, eller hvordan man lever med fotball. Hvorfor tok du denne testen? Jeee! En gang skulle jeg prøve å se på en fotballkamp, slik at jeg også kunne delta i diskusjonene. Jeg så på i fem minutter, men kjedet meg til døde, så jeg gjorde noe annet i stedet. Jeg skjønner ikke at folk klarer å kaste bort timesvis av livet sitt på denne sporten... Lenke til kommentar
magio Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Du kommer ut som... Ivar Hoff Score: 4% Du kan absolutt ingenting om fotball, eller hvordan man lever med fotball. Hvorfor tok du denne testen? Jeee! En gang skulle jeg prøve å se på en fotballkamp, slik at jeg også kunne delta i diskusjonene. Jeg så på i fem minutter, men kjedet meg til døde, så jeg gjorde noe annet i stedet. Jeg skjønner ikke at folk klarer å kaste bort timesvis av livet sitt på denne sporten... Klarte å se 10 sekunder av cup finalen i høst Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Du kommer ut som... Ernst A. Lersveen Score: 18% Du later som om du kan en del, men alle vet at det bare er juks. Litt har du lest om fotball, men du kan ikke nok. Synd det, men du har kanskje et liv på si? Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 De som har laget denne testen bør få følgende karakter: "Du kommer ut som... Ivar Hoff Du kan absolutt ingenting om fotball, eller hvordan man lever med fotball. Hvorfor tok du denne testen?" Spørsmål: Synger du ja vi elsker? -Nei men jeg synger ofte nystemten Spørsmål: Har du sett landskamp på ullevål? Spørsmål: Har du sett landskamp i utlandet? Nei ser kun Brann kamper Har du et engels favoritt lag? Jeg har selvsagt kun ETT favorittlag osv osv Jeg tror med rette jeg skulle hatt mer enn 16% på denne testen. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Du kommer ut som... Ivar Hoff Score: -2% Du kan absolutt ingenting om fotball, eller hvordan man lever med fotball. Hvorfor tok du denne testen? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 BAH! Bare fordi jeg ikke har favorittlag i england, reker på landskamper og har nummer trøya mi så er jeg liksom ikke fotballidiot? Mongo test, fuck you! WORD!!!! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ivar Hoff Score: 11% Du kan absolutt ingenting om fotball, eller hvordan man lever med fotball. Hvorfor tok du denne testen? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Score: -6% Du kan absolutt ingenting om fotball, eller hvordan man lever med fotball. Hvorfor tok du denne testen? Hmm... fordi en fotballidiot på dette forumet lagde en tråd om det? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ivar Hoff Score: 4% Du kan absolutt ingenting om fotball, eller hvordan man lever med fotball. Hvorfor tok du denne testen? Oh no.. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Laveste poengsum som er mulig på denne "testen": Ivar Hoff Score: -6% Du kan absolutt ingenting om fotball, eller hvordan man lever med fotball. Hvorfor tok du denne testen? Hvor er logikken med å sette laveste resultat som -6% og høyeste til 100%? Man kan ikke være -6% fotballidiot. Da er det vel heller skaperen(e) av testen som lider av dyskalkuli? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 aadnk: den er sikkert laget av fotballidioter, de er ikke så smarte vettu! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Du kommer ut som...Ivar Hoff Score: -2% Du kan absolutt ingenting om fotball, eller hvordan man lever med fotball. Hvorfor tok du denne testen? Jupp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå