Gå til innhold

TEST: Er du en skikkelig fotballidiot?

ingveh

Anbefalte innlegg

Bah, jeg kan jo ting om fotball! Uansett, hva har det om du liker øl eller ei med fotball å gjøre?

Pub, øl og fotball på storskjerm.

Men alikevel, du kan jo elske øl samtidig som du ikke vet noe om fotball!

@SumSar: Ja...Skjønner ikke hvordan de greier å lage det slik jeg! De må gå på noe...:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kommer ut som...

Ivar Hoff

Score: 4%

Du kan absolutt ingenting om fotball, eller hvordan man lever med fotball. Hvorfor tok du denne testen?

Jeee!

En gang skulle jeg prøve å se på en fotballkamp, slik at jeg også kunne delta i diskusjonene. Jeg så på i fem minutter, men kjedet meg til døde, så jeg gjorde noe annet i stedet. Jeg skjønner ikke at folk klarer å kaste bort timesvis av livet sitt på denne sporten...

Lenke til kommentar
Du kommer ut som...

Ivar Hoff

Score: 4%

Du kan absolutt ingenting om fotball, eller hvordan man lever med fotball. Hvorfor tok du denne testen?

Jeee!

En gang skulle jeg prøve å se på en fotballkamp, slik at jeg også kunne delta i diskusjonene. Jeg så på i fem minutter, men kjedet meg til døde, så jeg gjorde noe annet i stedet. Jeg skjønner ikke at folk klarer å kaste bort timesvis av livet sitt på denne sporten...

Klarte å se 10 sekunder av cup finalen i høst :w00t:

Lenke til kommentar

De som har laget denne testen bør få følgende karakter:

"Du kommer ut som...

Ivar Hoff

Du kan absolutt ingenting om fotball, eller hvordan man lever med fotball. Hvorfor tok du denne testen?"

Spørsmål: Synger du ja vi elsker?

-Nei men jeg synger ofte nystemten

Spørsmål: Har du sett landskamp på ullevål?

Spørsmål: Har du sett landskamp i utlandet?

Nei ser kun Brann kamper

Har du et engels favoritt lag?

Jeg har selvsagt kun ETT favorittlag

osv osv

Jeg tror med rette jeg skulle hatt mer enn 16% på denne testen.

Lenke til kommentar

Laveste poengsum som er mulig på denne "testen":

Ivar Hoff

Score: -6%

Hvor er logikken med å sette laveste resultat som -6% og høyeste til 100%? Man kan ikke være -6% fotballidiot. Da er det vel heller skaperen(e) av testen som lider av dyskalkuli?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...