ingveh Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Link Mitt resultat: Egil Olsen Score: 68% Noen vil kanskje si at du bruker litt mye tid på fotballen, men du har i hvert fall tid til et liv utenfor - selv om det aller meste handler om fotball. Endret 6. februar 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Du kommer ut som... Ivar Hoff Score: 0% Du kan absolutt ingenting om fotball, eller hvordan man lever med fotball. Hvorfor tok du denne testen? Liten vits. :!: Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Resultat: Du kommer ut som... Ivar Hoff Score: -2% Du kan absolutt ingenting om fotball, eller hvordan man lever med fotball. Hvorfor tok du denne testen? Jamen det er feil, jeg kan litt om fotball. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Du kommer ut som... Thor Eggen Score: 36% Du kan litt, følger med og gjør det greit nok. Livet utenfor klarer du å holde i orden også. Imponerende... Forsåvidt greit nok, selvom jeg ikke helt føler meg som Thor Eggen! Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ivar Hoff Score: 6% Du kan absolutt ingenting om fotball, eller hvordan man lever med fotball. Hvorfor tok du denne testen? Fotball bryr meg sånn ca 0, og jeg er stolt av det. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ivar Hoff Score: 4% Du kan absolutt ingenting om fotball, eller hvordan man lever med fotball. Hvorfor tok du denne testen? fotball er skvip.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Score: 0% Du kan absolutt ingenting om fotball, eller hvordan man lever med fotball. Hvorfor tok du denne testen? Das schtimmt! Bra test! Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Thor Eggen Score: 47% Du kan litt, følger med og gjør det greit nok. Livet utenfor klarer du å holde i orden også. Imponerende... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 BAH! Bare fordi jeg ikke har favorittlag i england, reker på landskamper og har nummer trøya mi så er jeg liksom ikke fotballidiot? Mongo test, fuck you! Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Du kommer ut som... Ernst A. Lersveen Score: 18% Du later som om du kan en del, men alle vet at det bare er juks. Litt har du lest om fotball, men du kan ikke nok. Synd det, men du har kanskje et liv på si? Tissetest? Lenke til kommentar
robB Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Du kommer ut som... Ivar Hoff Score: -4% Du kan absolutt ingenting om fotball, eller hvordan man lever med fotball. Hvorfor tok du denne testen? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Du kommer ut som... Ivar Hoff Score: -4% Du kan absolutt ingenting om fotball, eller hvordan man lever med fotball. Hvorfor tok du denne testen? Edit: Hvem er Ivar Hoff? Endret 6. februar 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
Keejay Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Du kommer ut som... Ernst A. Lersveen Score: 25% Du later som om du kan en del, men alle vet at det bare er juks. Litt har du lest om fotball, men du kan ikke nok. Synd det, men du har kanskje et liv på si? Lenke til kommentar
monstar Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Du kommer ut som... Ivar Hoff Score: -4% Du kan absolutt ingenting om fotball, eller hvordan man lever med fotball. Hvorfor tok du denne testen? Edit: Hvem er Ivar Hoff? Ivar Hoff er en av tv2's fotball eksperter. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Du kommer ut som... Ernst A. Lersveen Score: 18% Du later som om du kan en del, men alle vet at det bare er juks. Litt har du lest om fotball, men du kan ikke nok. Synd det, men du har kanskje et liv på si? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Edit: Hvem er Ivar Hoff? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Du kommer ut som... Ivar Hoff Score: -4% Du kan absolutt ingenting om fotball, eller hvordan man lever med fotball. Hvorfor tok du denne testen? Bah, jeg kan jo ting om fotball! Uansett, hva har det om du liker øl eller ei med fotball å gjøre? Lenke til kommentar
imastard Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Du kommer ut som... Ivar Hoff Score: -4% Du kan absolutt ingenting om fotball, eller hvordan man lever med fotball. Hvorfor tok du denne testen? Bah, jeg kan jo ting om fotball! Uansett, hva har det om du liker øl eller ei med fotball å gjøre? Pub, øl og fotball på storskjerm. Men : Du kommer ut som... Ernst A. Lersveen Score: 31% Du later som om du kan en del, men alle vet at det bare er juks. Litt har du lest om fotball, men du kan ikke nok. Synd det, men du har kanskje et liv på si? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ernst A. Lersveen Score: 20% Du later som om du kan en del, men alle vet at det bare er juks. Litt har du lest om fotball, men du kan ikke nok. Synd det, men du har kanskje et liv på si? Disse testene til Spray er bare piss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå