kizzykazz Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Hei. Har et Radeon 9800 Pro 128 mbram kort, og har prøvd en rekke ganger med å få til tv. Fatter ikke hvordan skal få det til. Har ikke lastet ned noen nye drivere eller noe. Trodde det skulle gå bra da jeg plugget i kabel, og på tv-en kommer oppstarten til pc-en. Så blir alt svart, og det fungerer ikke på den vanlige crt-en min heller. Noen som vet hva jeg gjør feil? Takkj for alle svar Mvh Kizz EDIT: Link til kortet Endret 6. februar 2005 av kazzkizz Lenke til kommentar
mr_sjur Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Du bruker sikkert svcd overføring, og da må du ha dne på kanal AV på tven.. Hvis dette ikke fungerer på du gå på egenskaper->instillinger->avansert->visning og aktivere tven som skjerm.. Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Har prøvd, har prøvd... Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hei! Har selv det skjermkortet og det er tv-out, ikke tv-inn. Du kan altså bruke en tv som skjerm. Hvis du skal se på tv med datamaskunen dim, må du kjøpe et tv-kort Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 oi.. misforstod posten din litt, så det over her ble litt feil... Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Har du enablet tv i skjermkort innstilgene i windows da? Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Bruker du ATI Control Panel eller Catalyst Control Center? Det er litt forskjellig fremgangsmåte på disse to. Siden du sier du får frem bildet ved oppstart, er alt koblet riktig, det er en inntilling som skal til tenker jeg. Let litt etter "Switch among display" eller lignende... Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Er ikke helt sikker på hva program jeg bruker. Høgre klikker på skrivebord-->egenskaper-->innstilinger-->trykker på riktig skjerm--> avansert-->visning og velger skjerm osv. Har du enablet tv i skjermkort innstilgene i windows da? Hvor gjør jeg det? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) vell.. om jeg skal ha tv på mitt 9800pro kort kobler jeg kablen i så trykker jeg på tv'n.. gadd ikke koble i ledningen for å vise dette på bilde... men det skal være så enkelt.. sånn ser min ut -edit- eventuelt trykke der det står "TV" for å få mer avanserte instillinger for tv'n Endret 6. februar 2005 av kjellthore Lenke til kommentar
sjursen Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Husk å kople til tv'en før går inn i innstillinger og slår på TV ut. Ofte så må skjermkortet "detecte" TV (eller monitor) før at du har mulighet til å slå over. Endret 6. februar 2005 av sjursen Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Har du lest side 29-33 i manualen? Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 På bildet til kjellthore får jeg opp at tv-en er nede til venstre. Ikke oppe til høgre. Noe å si? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) den vises sånn hos meg for jeg har 2 pc-skjermer.... (har med andre ord ikke en dritt å si) -edit- kom på noe.. du kan ikke bruke den breie utgangen til pc skjermen om du skal bruke tv-ut.. det er ivertfall sån på min.. (husker bare ikke hva den utgangen heter.. ) Endret 6. februar 2005 av kjellthore Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 det var det ja.. jeg kan ikke bruke den utgangen samtidig med tv-ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå