Ghost Tulsa Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hei. Lurer på å oppgradere pc`en min, og lurer på denne oppgraderingspaken. Er dette noe å satse på? Og tar jeg helt feil om jeg tror dette hovedkortet er pcie? Trenger svar litt raskt, siden dette tilbudet går ut idag(søndag) Lenke til kommentar
Dastardly Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Netshop: Du finner detaljert info om de forskjellige produktene ved å trykke "innhold-knappen" og deretter gå inn på hvert enkelt produkt. Lenke til kommentar
AgUr Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 ja, det er pci-e på dette hovedkortet, men er dette den rette plassen å starte denne tråden? Lenke til kommentar
Ghost Tulsa Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 tja. Er jo en prosessor med i oppgradringspakken, så valget falt på denne kategorien. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hei. Lurer på å oppgradere pc`en min, og lurer på denne oppgraderingspaken. Er dette noe å satse på? Og tar jeg helt feil om jeg tror dette hovedkortet er pcie? Trenger svar litt raskt, siden dette tilbudet går ut idag(søndag) Ta en titt på DENNE pakken, eller kanskje DENNE Lenke til kommentar
It's me Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå