Eirik-h Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Man kan ikke få både pose og sekk. Full av feil er vel å ta litt hardt i. Han sa han hadde en del feil. Disser Nokia Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Eirik-h skrev: Full av feil er vel å ta litt hardt i.Han sa han hadde en del feil. Disser Nokia Det er da langt ifra å disse Nokia. Enig med bmwm3, beste mobilen man har hatt til tross for en del feil, hmm. Må være en veldig bra mobil i hvertfall. Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 er ikke vant med dette, jeg har sendt de en mail og venter på svar. Når jeg kjøper en mobil SKAL den være feil fri! Det hadde tatt seg ut om alle mobiler skulle komme med noen feil! Håper dette da ikke skjer med noen andre da , veldig kjipt! Feilene er: 1,Løse taster(grønn og rød knapp) 2,det svarte "dekselet" oven for mobilen er løs 3,ladnings hullet er løst!(der du stikker laderen) 4,når jeg skal vri den for å legge den med skjermen opp, sier den et klikk og er løs. så et til klikk og da snur den seg! (fikk dere det med dere? er dårlig til å forklare) Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 a_man skrev: 4,når jeg skal vri den for å legge den med skjermen opp, sier den et klikk og er løs. så et til klikk og da snur den seg! (fikk dere det med dere? er dårlig til å forklare) Det skal komme 2 klikk når du snur den med skjermen opp. Ett når du begynner å vri og ett når du er ferdig med å vri..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå