Clerion Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Vurderer ny mobil å så at Nokia 6260 var en snerten telefon. Derfor lurer jeg på hvilke erfaringer dere har med denne telefonen? Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg har bare positive erfaringer med denne telefonen. Er verdt 3000,- (som den koster nå) Les her så finner du mange erfaringer:Nå har jeg fått min Nokia 6260 Bare spør hvis du lurer på no Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Hvordan er kameraet på den? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 har du mer penger er 6630 et bedre valg. men hvis ikke du har mer penger er 6260 et ba valg, prøv å skaff den i svart farge, mye penere enn sølv! (Min mening) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hvordan er kameraet på den? Den har et VGA kamera, altså den tar bilder i oppløsningen 640x480. Helt greit, men ikke noe særlig mer. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg synes sølv er mer "fancy" og mer "business-look" Svarte ser litt mer grønn ut. Du får velge selv. Bilder av både svart og sølv ligger inne på linken. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 6630 er jo en helt annen telefon...Vil helst ha klapptelefon Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 hvis det er symbian du er ute etter, velg en litt nettere og brukervennlig mobil, har du sett størrelsen og den ulogiske tasteplasseringen eller??!?!? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 hvis det er symbian du er ute etter, velg en litt nettere og brukervennlig mobil, har du sett størrelsen og den ulogiske tasteplasseringen eller??!?!? Symbian og klapp, hvilke andre muligheter har han egentlig (utenom X700)? Sorry, men K700i har ikke symbian og er ikke klapp. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 kreativt svar... at SEk700 ikke er klapp eller har symbian er vel noe de aller fleste vet? anbefalte heller ikke denne mobilen... men kommer mye bra symbian mobiler nå, bl.a. fra samsung, og ja i klapp formatet! Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Eller candy bar format, da ville jeg ventet på SE P1000... Endret 6. februar 2005 av bmwm3 Lenke til kommentar
Erren Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 6260 er velhelt klart et bra valg om du vil ha symbian, klapp, megaskjerm og godt kamera Kan du leve med å lade mobilen annenhver dag er jo denne mobilen helt suveren Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Denne er feilpostet. Flyttes. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 6260 er velhelt klart et bra valg om du vil ha symbian, klapp, megaskjerm og godt kamera Å kalle 6260's skjerm megastor er en STOR overdrivelse... Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Han sa aldri megastor. Han sa megaskjerm. Det er 2 forskjellige ting. Han mente vel stor, bra og klar skjerm. Det er en megaskjerm. Men den ligger vel dårlig ann mot din S700i. Kanskje derfor du kommenterte utsagnet hans? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Klarer du å overleve med en sånn nogenlunde "stor" telefon, er den bra syntes jeg. Endret 6. februar 2005 av ramma_2pac Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Nokia 6260 er den beste tlf jeg noen gang har hatt. En topp mobil! har det meste og rå STILIG!! men min har en del feil, kjenner andre som har den samme de har ikke noen feil såmin er vel ødelagt! men er topp mobil like vel. =) Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Nokia 6260 er den beste tlf jeg noen gang har hatt. En topp mobil! har det meste og rå STILIG!! men min har en del feil, kjenner andre som har den samme de har ikke noen feil såmin er vel ødelagt! men er topp mobil like vel. =) Hvilke feil? DETTE VAR MITT INNLEGG NR 100!!!!!!! Endret 8. februar 2005 av johanol Lenke til kommentar
Algron Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Men den ligger vel dårlig ann mot din S700i. Kanskje derfor du kommenterte utsagnet hans? Nei, det var det ikke Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 blir imponert over utsagnet om at "jeg er kjempefornøyd med min 6260, beste mobilen jeg har hatt... men min har endel feil" Spennende... jeg hadde ikke vært mye fornøyd med en ny mobil som var full av feil? tar du til takke med dette, eller er du vant til nokia fra før...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå