Gå til innhold

Overføre mp3 til k500i med datakabel / MMS / Mail?

Anbefalte innlegg

Har en datakabel til T630'n min, kan jeg overføre mp3 til K500i med den? Vil gjerne vite det før jeg ommøblerer hele kjelleren i jakten på den kabelen... :wee:

Kan jeg bruke e-post til å overføre mp3?

// Har prøvd med e-post nå, og fikk det ikke til. Fikk e-posten med fila på 500kb, men den mottok bare i evigheter, eller det stod "mottar mail" elns. Dette stod i 6-7 minutter med gprs på og. Bare avbrøt jeg.

Kan jeg sende ei fil til meg selv på MMS da? i tilfelle, hvordan sende MMS med mp3 fil vedlagt fra pc? Har prøvd å laste opp fila til nettet og, og laste ned til mobilen derifra.

www.home.no/t3ddy/happy.mp3

EDIT: Endret emnefelt og "request".

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det vil vel ikke være mulighet for å sende en hel mp3 fil over MMS, siden denne filen er ganske så stor (3-4mb). Over e-post vil nok fungere, men ta veldig lang tid. Noe du allerde har prøvd ja. To andre muligheter er da datakabel eller IR. Om din datakabel fungerer med K500, vet jeg ikke.

IR er også en annen mulighet, da må du i såfall ha en IR adapter som du kobler til pcen og deretter overfører via IR til mobilen. En slik en får du kjøpt i de fleste databutikker, som komplett.no o.l. ;)

Lenke til kommentar
Hallo!! Selvfølgelig kan samme datakabel benyttes på begge telefonene. Jeg forstår ikke hvorfor noen engang lager et svar-innlegg når man ikke vet. Originalkabel DCU-11 er standard på begge, så du kan fint benytte T630 kabelen din til K500i'en din.

Hvilken programvare trenger jeg da? Er på skolen, skal finne frem kabelen når jeg kommer frem. Såvidt jeg husker kommer ikke telefonen opp som noen "flyttbar disk" eller noe, men jeg må bruke programvare for å overføre bilder. Har ikke noe som kan overføre musikk, bare bilder. Men jeg har "MMS CREATOR" eller noe tror jeg, kan jo prøve å legge med ei lydfil der. Så kan jeg sende over MMS'en med kabelen.

Prøver når jeg kommer hjem. Meneh, IR da? Har tenkt på det jeg og, trenger jeg noe programvare da? Må jo nesten det, kan jo ikke bare velge mp3 fila og skrive i notisblokk "vennligst send deg selv til mobilen min : ) " :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg har installert Kabelen, og får melding om at den er skikkelig installert. Kobler jeg i telefonen skjer det deretter ingenting.

Kobler jeg telfonen til kabelen, og deretter kobler kabelen ut og inn, får jeg melding om at "K500 series" er detected, men den finner ingen drivere. Jeg har lastet ned driveren til kabelen på hjemmesiden, men den funker ikke. (Har prøvd å søke i 2K_XP folderen til den, men der fant den ingen driver som passet, heller ikke på driver Cd'en som fulgte med kabelen. Heller ikke autosøk i XP finner noe.

Altså, jeg mangler en driver av et eller annet slag. Og den File manageren ser heller ikke ut til å virke, jeg installerer den og rebooter, men deretter skjer ingenting. Ikke noe nytt program på startmenyen eller noe. Og i "Min datamaskin" er heller ikke telfonen listet.

Problemet er sikkert drivere til telfonen elns, mens kabelen alene er installert. :confused: Noen tips som kan hjelpe det lille forvirrede hodet mitt?

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Nå har jeg fått det til... Tok sin tid. :roll: Dummeste av alt var at det har virket hele tiden. Det har egentlig vært et ikon på desktoppen hele tiden med link til telefonen, men det har jeg aldri sett siden jeg ikke har på "vis skrivebordsikoner". :wallbash: Så nå fant jeg det ut altså, trykke på "Mine Telefoner" på desktop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...