L.. Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Om du tjener 7.8 mill. Går du ikke her og leter etter den beste pc'en. Da går du bare ned til Datakjeden (Tidligere komplett) OL. Og får de til å mekke den beste pc'en du vil ha. De er ikke helt idiot de som selger. PS. Husk vannkjølig. Det gir mer effekt ut av skjermkort og cpu ol. Pluss at det er mer stille. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg klarte ikke å la være, og satte opp et lite oppsett for "millionæren". Økonomiske tanker har selvfølgelig en enveisbillett langt vekk, men dette oppsettet er i alle fall realistisk imho. Enjoy. Lenke til kommentar
ArizarD Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Alt sammen bare bullshit. St. Jimmy bør få utestengelse. Jeg forventer at han i alle fall får advarsel. Lenke til kommentar
jossimd Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Hvor jobber du St.jimmy siden du tjener så mye? Siden du er så rik sender du meg et par tusen lapper kunne trenge dem til dataen jeg skal kjøpe. Endret 6. februar 2005 av jossimd Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Pussig at en person med så høy inntekt for bare en uke siden sparte til en bærbar PC han skulle kjøpe til sommeren.. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg