Hotlink Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Har en prosess som heter svchost32cg.exe som starter opp når maskinen starter (kjører Win 2000). Det ser ut som denne "tømmer" maskinen for data (dvs setter igang en spooling av data ut til nettet). Jeg må derfor stoppe denne prosessen hver gang maskinen startes. Symantec Antivirus finner ikke feil. Heller ikke Trend Micro. Adware ser heller ikke noe galt med denne fila. Er det noen som vet hva denne gjør, hvor den vanligvis ligger og evt hvordan den kan fjernes ? Hotlink Lenke til kommentar
toreae Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 svchost32 er virus (www.pchell.om) så kansje svchost32cg.exe er det også. Se om du kan bruke samme metode for å fjerne denne. Se www.pchell.com, nederst på siden kan du søke. Lenke til kommentar
Rantrave Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Dette har jeg vært ute for selv for lenge siden, du ka prøve og kjøre Spybot - Search & Destroy. Tror det var det som fikk fjernet den hos meg. Husker jeg ikke feil var den en trojaner Steel et eller anet som kunne for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå