fantaboy Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Har i flere år hatt en Hansol 920D 19" og vurderer å gå til innkjøp av NEC skjermen. Ettersom jeg har forstått er det en del bedre bildekavlitet på LCD skjermene Er det bedre og mer behagelig for øynene og? Det jeg lurte på først og fremst er om dere tror jeg vil legge stor merke til at det blir 17" i stedet for 19" som jeg har vært vant til. Går utifra at det hadde vært værre med en 17" CRT.... Noen som har noe formeninger ? Lenke til kommentar
apwr Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 LCD er mye mer behagelig å se på enn en CRT-basert skjerm. En 17"LCD er omtrent like stor som en 19"CRT mtp. skjermflate, så her vil du nok ikke legge merke til noen forandring. NEC 1770NX er forøvrig en knallskjerm! Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg har en NEC 1770 og skjermen var mitt første LCD'skjerm. Anbefaler deg skjermen på det sterkeste. Best i test Lenke til kommentar
fantaboy Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 ok, hørtes bra ut Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Har den jeg og! Anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg hiver meg på anbefale bølgen. Denne er merkbart mye bedre enn min gamle CRT skjerm, jeg hadde planer om å kjøre dual oppsett med begge skjermene. NECen har så mye finere farger og skarpere bilde at den gamle CRT-skjermen måtte av med pensjon etter noen timer med dual oppsett. Lykke til med skjermvalget. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Du kan jo ta en kikk her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=345419&hl= Står "litt" om den der. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 1770NX er utvilsomt den beste skjermen jeg har spillt på noensinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå