lokeland Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Holder på å spraye på svart (gloss) på musa mi.. Men jeg får bobler! Hva skal jeg gjøre for å unngå å få bobler? Forsvinner dette? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hvor langt unna holder du boksen? Den skal holdes ca 20cm fra overflaten Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Holder 20-30 cm ifra! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 hmm..kanskje du ikke har rista godt nok. men er dette med en gang, eller kommer det etter litt ? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Det kommer litt etter litt! Burde jo egentlig ha rista lenger og.. Står 3 min.! Jeg rista den bare rundt 1 min... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Mest sannsynelig er at lakken reagerer med overflaten på musa,du må sikkert pusse den ren og legge på grunning først. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Har 2-3 lag med grunning på, 2 med svart gloss.. Boblene forsvant etterhvert! Men jeg kan se små spor etter dem.. Lenke til kommentar
loqron Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Har 2-3 lag med grunning på, 2 med svart gloss..Boblene forsvant etterhvert! Men jeg kan se små spor etter dem.. Grunnen til at det kommer bobler er at du ikke har ristet den !! Rist den i 3 minutt så skal du nok se at det blir andre boller Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Gjorde det! Funka mye bedre, imotsetning til armen min! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 mange ganger forskjellig type lakk reagerer med hverandre. feks colorworks lakk og quick klarlakk = Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 mange ganger forskjellig type lakk reagerer med hverandre. feks colorworks lakk og quick klarlakk = Har aldri skjedd med meg det. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 skjedde med meg når jeg lakkerte cdrommen min. rett etter jeg la på klarlakk fra quick begynte det å boble og alt blei ødelagt Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Joda forskjellige lakktyper kan reagere med hverandre,noe jeg selv fikk erfare da jeg bygget mitt kabinett. En annen ting som også er viktig er riktig temp. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Gjorde det! Funka mye bedre, imotsetning til armen min! Har du ikke trent den muskelen der må bare få inn bevegelsen :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå