enden Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 TEST: NEC MultiSync 1970NX Vi fortsetter testingen av 19-tommere, og ser denne gangen på den nyeste skjermen fra NEC. Den er ikke like rask som lillebror 1770NX, men bør gi enda bedre bildekvalitet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
eberland Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Morn Legge ut en artikkel kl 0800 en søndags morgen???? Det kaller jeg en engasjert medarbeider Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Denne testen viser at dahles høye forventninger til NEC ikke har vært helt berettiget, men det viser vel også at selv om den har 25ms betyr det ikke at den er god på farger og dårlig til spill... Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 MornLegge ut en artikkel kl 0800 en søndags morgen???? Det kaller jeg en engasjert medarbeider Man må jo ha noe å gjøre i helgene også Smeboe: Å være uddelt positiv til et produkt basert på produsentene blir for dumt. Nec leverer jevnt over veldig gode skjermer, med å anta at alt de tar i blir til gull er en litt naiv tankegang. Denne skjermen er veldig god, med har, som de fleste andre, noen småting som hindrer den i å være perfekt. Den dagen jeg finner den perfekte skjermen tror jeg jeg slutter som skjermtester Lenke til kommentar
rottert Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Nok en kvalitetsskjerm fra nec. Har enda mer tro på 1970gx Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Nok en kvalitetsskjerm fra nec. Har enda mer tro på 1970gx det har jeg mer tro på også! men dette er jo en topp skjerm for autocad, adt og skriving da!" men ikkno for meg! leter forsatt etter den perfekte 20"........ Lenke til kommentar
srbz Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) + Enkel, men avansert meny edit:ville ha med grønnfargen på +en Endret 6. februar 2005 av surbz00r Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Nå må jeg ærlig si meg ganske lei av alle lcd skjem testene :/, synes hw har testa bare lcder siste månedene... Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 endelig en test hvor det ikke trekkes for mangel på medfølgende dvi-kabel. syns det er teit å betale for en ekstra dvi-kabel hvis man har en fra før Lenke til kommentar
andesam Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Nå må jeg ærlig si meg ganske lei av alle lcd skjem testene :/, synes hw har testa bare lcder siste månedene... er delvis enig i det. Men det er bedre at de tester det enn å ikke teste noe i det hele tatt... Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Nok en kvalitetsskjerm fra nec. Har enda mer tro på 1970gx For spilling ja, men for bildebehandling/kontorbruk/etc. som ikke krever så rask oppdatering er nok denne den beste. Har sett en del LCD skjermer nå de siste ukene, og på farge/skarphet er det ingen jeg har møtt som kan måle seg med 1970NX. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Smeboe: Å være uddelt positiv til et produkt basert på produsentene blir for dumt. Nec leverer jevnt over veldig gode skjermer, med å anta at alt de tar i blir til gull er en litt naiv tankegang. Denne skjermen er veldig god, med har, som de fleste andre, noen småting som hindrer den i å være perfekt. Den dagen jeg finner den perfekte skjermen tror jeg jeg slutter som skjermtester Jeg har ikke sagt at å være udelt positiv er smart, det var det jeg ønsket å si til dahle at var litt risky, for han har uttalt seg veldig postitivt om NECs nye serie FØR han prøvde den.. Gidder du å si fra hvis du finner den perfekte skjermen?? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 kommer det noen flere LCD skjerm tester fra hw snart. f.eks av de nye benq skjermene..? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Nå må jeg ærlig si meg ganske lei av alle lcd skjem testene :/, synes hw har testa bare lcder siste månedene... Hva med å bare la være å lese LCD-testene? AtW Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Kunne jo testet noe annet neste gang da, synes hw's tester er de beste norske testene derfor blir det litt dumt å lese om lcder hele tiden . Men skjønner hva du mener... Lenke til kommentar
durabit Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Nå må jeg ærlig si meg ganske lei av alle lcd skjem testene :/, synes hw har testa bare lcder siste månedene... Skjermen er en meget viktig del av datamaskinen. En dårlig skjerm vil gi dårligere produktivitet og kan også gi helseskader. Jeg syns en god skjermtest er mye mer spennende enn testing av hovedkort med x antall overklokkinger der det ofte bare er noen par prosent i ytelseforskjell. Men hver har sine interesser. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hvordan slår man på Dynamic Visual? Jeg har DVI kabel, trenger jeg å installere noe som helt på den CD'en? Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Nei, DV-modus ligger bare i skjermen. En av knappene på den skal aktivere DV. Husker bare ikke hvilken Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Å ja, da har jeg vist brukt det ei stund Først trykker man meny og tre ganger nedover med joystick. Derfra kan man velge modusene med joysticken i en undermeny. Deretter trykker man meny to ganger eller venter for at manyen skal forsvinne. DV1 funker bra til spill og film. DV2 kan brukes til svært mørke ting. DV3 er den mest behagelige i desktop. Jeg synes dem burde ha satt på en ekstra knapp for å velge mellom de tre, i stedet for at man må innom den menyen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå