r0zie Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Hallo! Jeg er Eiz0r, jeg spiller litt ut2k4 (unreal tournament 2004) av og til, og jeg har insett at det er veldig få norske spillere, så jeg etterlyser noen. Det norske samfunnet i ut2k4 samles som oftest i #unreal.no på Quakenet, du kan koble til her med mIRC som er et chatteprogram hvor du kan prate med folk verden rundt. Enten du er nybegynner, eller om du bare har spillet og aldri giddet å prøve, eller du er überleet, så er du 'most welcome' til kanalen og hjemmesiden Vi som henger der er veldig hyggelige og lærer gladelig bort vår kunnskap, har oss en god latter, eller bare chille-spiller. Om du skulle ønske deg en norsk klan, eller en klan i det hele tatt, så er dette absolutt stedet å starte! Så kom innom, eller heng der permanent om du ønsker. Mvh Eiz0r fra Genesis-7 Endret 6. februar 2005 av r0zie Lenke til kommentar
HenL Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Er nok en god del norske spillere som bare spiller public servers og ikke vet om det skandinaviske\norske communitiet ja Kan også nevne at det blir UT2004 1on1 Compo på Warpzone15 i Stavanger.. 18-23 februar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå