Gå til innhold

Chiftech på rehabilitering!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk lakket et strøk i dag men fikk ikke tatt noen bilder. Kan se om jeg får tatt noen bilder av det i morgen. Den svart fargen jeg fikk tak i var faktisk ikke så ille. Ble ganske fint faktisk, men det er min mening :p

/Zo9X

Lenke til kommentar

I dag finner jeg ut at jeg ikke rekker deadlinen jeg satt.:cry: Det har seg jo at det som er lakket skal ligge i noen dager før det blir tatt i bruk, men et lag kom. Jeg får bare et lag på til lanet men skal ta å pusse det ned igjen etter lanet og få en fin og ordentlig finish.:D

Fant ut at det ble masse synelig riper etter pussinga, var ikke nøye nok og da må det pusses ytterligere en gang til. Så hastverk er ekstraarbeid.:p

Men skal kutte og pusse plexien i morgen og få montert alt på Fredag så det kommer vel en update i mårra og Fredag.

/Zo9X

Lenke til kommentar

Hallo hallo,

Vi skulle fikse resten i dag og fikk kuttet ut all plexi. Så skulle vi ta fronten. Vi målte opp og startet å kutte. Midt i kuttinga så jeg at det hele var feil !!!!!!:mad:

Så det ble altså heller ikke ferdig, da gjenstår det å få lakket ferdig og få den plata til cd-romen.

Det må jeg se om jeg får fikset i neste uka.

Så i morgen blir det lan ! yeah !

Legger ved noen bilder av resultatet så lang.

Bilde%20161.jpg

Man ser tydelig ripene etter altfor grovt papir

Bilde%20162.jpg

Enda flere riper! Overalt er det sånne flotte store riper etter altfor grovt pussepapir og så etterpå ikke gått over det med finere :mad:

Bilde%20163.jpg

Sidedøren ferdig montert. Ble faktisk ligg gjennskinn i lakken, men det skal nok pusses bort og lakkeres på nytt. Da skal det blir ordentlig.

Bilde%20164.jpg

Sidedøra igjen, litt ute av fokus.

/Zo9X

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...