Zo9X Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Skal plassere de lengere unna, men skulle bare sjekke nå hvordan det ble med lyset på den pussa plexien. Selv synes jeg det var litt stilig. /Zo9X Lenke til kommentar
K.. Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Ble jo svært flott det der, Dag. Håper du får det ferdig og klart til LoveLan. Lenke til kommentar
Zo9X Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Fikk lakket et strøk i dag men fikk ikke tatt noen bilder. Kan se om jeg får tatt noen bilder av det i morgen. Den svart fargen jeg fikk tak i var faktisk ikke så ille. Ble ganske fint faktisk, men det er min mening /Zo9X Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 dette blir spenende når bilde kommer, holder på å lakker kabinettet mitt eg og no Lenke til kommentar
Zo9X Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 I dag finner jeg ut at jeg ikke rekker deadlinen jeg satt. Det har seg jo at det som er lakket skal ligge i noen dager før det blir tatt i bruk, men et lag kom. Jeg får bare et lag på til lanet men skal ta å pusse det ned igjen etter lanet og få en fin og ordentlig finish. Fant ut at det ble masse synelig riper etter pussinga, var ikke nøye nok og da må det pusses ytterligere en gang til. Så hastverk er ekstraarbeid. Men skal kutte og pusse plexien i morgen og få montert alt på Fredag så det kommer vel en update i mårra og Fredag. /Zo9X Lenke til kommentar
Zo9X Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Hallo hallo, Vi skulle fikse resten i dag og fikk kuttet ut all plexi. Så skulle vi ta fronten. Vi målte opp og startet å kutte. Midt i kuttinga så jeg at det hele var feil !!!!!! Så det ble altså heller ikke ferdig, da gjenstår det å få lakket ferdig og få den plata til cd-romen. Det må jeg se om jeg får fikset i neste uka. Så i morgen blir det lan ! yeah ! Legger ved noen bilder av resultatet så lang. Man ser tydelig ripene etter altfor grovt papir Enda flere riper! Overalt er det sånne flotte store riper etter altfor grovt pussepapir og så etterpå ikke gått over det med finere Sidedøren ferdig montert. Ble faktisk ligg gjennskinn i lakken, men det skal nok pusses bort og lakkeres på nytt. Da skal det blir ordentlig. Sidedøra igjen, litt ute av fokus. /Zo9X Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hmmm, ikke den peneste lakkinga jeg har sett! Men det begynner å se fint ut nå ja.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Nei, synd du var uheldig med lakken ja, men jeg synes plexi`en ble nyyyydelig! Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 ble ganske bra det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå