Zo9X Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Har drevet litt på å fikset på fronten i det siste, men har ikke fått gjort så masse. Neste er vel å få kuttet hull til skruene som pumpa skal være festet i så skal jeg få kuttet ut den plexien. Og den plata til fronten må jeg få kuttet ordentlig sånn at jeg får den til å sitte fint. Og sist ut er lakkeringen. Tror den kommer til å bli svart, men viss noen har bedre forslag utenom rosa så er det bare å slenge ut. Får se om jeg får tak i bilder. Pappa stakk av med det jeg brukte:P Lenke til kommentar
Zo9X Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Edit: Missforstod Synes ikke gull blir noen passende farge. Endret 9. februar 2005 av Zo9X Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 synest gull hadde blitt rått eg kanskje rød metallic da eller blå metallic Lenke til kommentar
Zo9X Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Ja, det hadde vært litt pent. Er jo blå nå og synes det er en ganske ok farge samt at den er rød inni.. Rød metallic er jo ganske kult. Får se om jeg heller tar svart metallic, må få tak i det, de hadde det ikke på den lokale shappa her i går når jeg var å spurte /Zo9X Lenke til kommentar
Zo9X Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Hallo, Helgen drar med seg nye idèer og planer. Har i dag fått snakket med en kar som skal hjelpe meg med å kutte ut de plexi platene(Jeg får F*** ikke noe bra resultat og har heller ikke noe ordentlig verktøy til det) og den froten. Har også tenkt på en liten logo og OCC(Orange Couty Chopper) har en ganske snaxy logo samt at det er et veldig kult programm. De lager også meget masse fine sykler og de kan yrket sitt. Derfor fikk jeg tak i logoen ders og vurdere å kutte den ut i baksia av kabinette, bakplata. Det er fordi jeg rett og slett ikke har plass noen andre steder. Legger ved et bilde av logoen. Kom med meninger og innspill! /Zo9X Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Å kutte ut en såpass innvikla logo kan bli stygt da! Bare noe jeg tipper.. Lenke til kommentar
Zo9X Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Å kutte ut en såpass innvikla logo kan bli stygt da!Bare noe jeg tipper.. hmm, blir det stygt fordi det er innvikla ? Det du mener er vel fordi det kan bli feil osv? Ja, det er greit. Det greieste er uansett bare å ta den sykkeln, men en kan jo se om det lar seg gjøre å kutte ut skrifta. Forstørrer man det så blir jo alt mye lettere, da blir alt større og ikke miniatyrisk ! Som sagt. Får se om det i det hele tatt blir noe logo. /Zo9X Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Du må isåfall forstørre mye! For etter du har skjært må du jo pusse/slipe og det ødelegge.. Så en fyr som prøvde seg med litt mer innvikla logo, og det gikk rett i dass! Han brukte en original Dremel og Dremels egne forsterkede kappeskiver.. Vil råde deg til å velge noe større, med enklere linjer isåfall.. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 synest ikke det hadde blit så tøft med akkurat den logoen Lenke til kommentar
Zo9X Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 synest ikke det hadde blit så tøft med akkurat den logoen Kom gjerne med andre forslag da Gjerne et bilde også. /Zo9X Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Ta nicket ditt! =D Gir et personlig preg på kabinettet Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Ta nicket ditt! =D Gir et personlig preg på kabinettet ja, det er ein god ide det der Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Vurderer å ha "etch" på toppen av kabinettet mitt med min personlige logo og nicket "Brainbug" eller "Glisevask".. Synes det er viktig å sette et personlig preg på et kabinett jeg! Om man ikke skal ha det diskret da.. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 vurdere det faktisk eg og "MithRaNdiR^_^" Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Vanskelig nick! Alvisk? BTW: Off-topic, eller er det bare meg..? Endret 14. februar 2005 av brainbug90 Lenke til kommentar
Zo9X Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Det er nok bare det det:D Men kan hende at det blir nicket, men isåfall ikke i første omgang. Har dårlig tid nå(skal være ferdig til Fredag:D) så får evt ta det en gang senere. Men viss jeg missliker resultatet når jeg er ferdig medd et så må jeg starte å spare til et Lian Li De ser innmari lekker ut ja. /Zo9X Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Vanskelig nick! Alvisk? BTW: Off-topic, eller er det bare meg..? det er navnet til gandalf i Lord Of The Rings Lenke til kommentar
Zo9X Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Hei Hei, Nå har jeg fått fikset den sidedøren. Pusset og kuttet ut hull. FIkk også tak i lakk i dag, men de hadde ikke metallic selvfølgelig Så det ble sort blank. For håpe det blir bra det da. Her er den ferdig pusset. Hva synes dere om den ? Visste ikke helt hvordan jeg skulle pusse, men det ble et ok resultat av det i hvertfall. Viftene montert med grill og greier. Skulle muligens hadd noen andre griller men har ikke det:( Et lite stemminsbilde, hadde bare grønne lys tilgjengelig. Så fikk jeg ikke holdt det i ro(AF slår seg jo av når man tar bort blitzen). Hva synes dere da ? /Zo9X Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Praktfullt! Grillene er shtilige det.. Er faktisk litt tøft med standard griller i visse tilfeller.. Hva med å sette de to kalde katodene litt lengre fra døra? Ser bare to streker som lyser ekstremt.. Hadde vært bedre med et jevnt lys.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå