MHG Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 sitter her på pcen og hører på musikk, så plutselig er det ingeng lyd. det kom ingen varsel eller feilmelding. lyden bare forsvant.. har skjekket volum kontroll. har lastet ny driver til HK (asus A7N8X-X ) har prøv med annet headsett.. har også vært i BIOSEN og sett. men alt er som det skal.. men det er absolutt ingen lyd. vist noen kan hjelpe så er jeg evig takknemlig!! Lenke til kommentar
eXoTiCx Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 hvis det er innebygget lyd"kort" i hovedkortet så kan du jo prøve å ta ut bateriet på HK.. Lenke til kommentar
MHG Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 ja det er et integret lydkort. men trengeren virkelig å ta ud HK batteriet for det? Lenke til kommentar
mariushaugan Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 jeg har nesten samme problem, bare at her har lyden aldri funka! innebygget lydkort, alt er perfekt, men ingen lyd as. gikk tilogmed til innkjøp av ett nytt lydkort, for vi orka ikke stresse med komplett og retur og slikt... men også her, ingen lyd ut! veldig rart... Lenke til kommentar
Klung Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Det problemet der hadde jeg også inntil jeg kjøpte nytt lydkort, hadde AC97 integrert. Ut med batteriet og restarte BIOSen var det jeg gjorde, og lyden var på plass etterpå. Lenke til kommentar
MHG Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 okei... men trenger en ikke spesielt verktøy for å ta ut batteriet på HK da? og det med å restarte biosen.. hvordan gjør man d? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 trenger ikke noe spesielt verktøy for det, jeg bruker fingrene... det batteriet er ett overdimensionert klokkebatteri... for å resette biosen må du flytte på en jumper, se og LES i manualen til hovedkortet ditt.. Lenke til kommentar
henrik_f Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 du trenger ikke ut me baterie bare tull!! de du gjør når du drar ut baterie er og restarte biosen. eseste du trenger og gjør er og ativere ac97 i biosen gjort på under 2 sek. men sikker på du har instalert driverane til de da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå