buskmann Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 "Linjen tillates kun brukt til aksess" står det i kontrakten min. Hvilken mulighet har min lokale bredbåndsleverandør til å oppdage f.eks. min indianer? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Indianer? Lager den røykskyer? Endret 6. februar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
maedox Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Altså, om du bruker den til kun indianere så er det vanskelig å oppdage. Vil nesten tro at du kan bruke den til word og excel også uten at noen merker det. Men vær forsiktig med røykskyene, de kan sees på lang avstand. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Risikerer jeg indianerer i nettet mitt altså? Hmm synes det holder med trojanere. Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Blir det snakk om nå nærkontakt med folk av typen cowboy? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 "Linjen tillates kun brukt til aksess" står det i kontrakten min. Hvilken mulighet har min lokale bredbåndsleverandør til å oppdage f.eks. min indianer? Regnere med du kjører Apache-webserver, det er nok svært lite sannsynlig så lenge din side ikke generer stor trafikk eller har innhold som skaper klage til abuse. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Apache webserver ja hehe. Det burde jo ha slått meg . Men så sant de ikke overvåker hvilke porter trafikken benytter inn til deg så burde det ikke være noe problem. Men har hørt om at det sperres enkelte "server porter" inn hos enkelte leverandører. Som eks. smtp, http, https,. ftp, pop3, imap osv osv. Inngående vel og merke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå