Gå til innhold

6600GT AGP, hvilken produsent?

Anbefalte innlegg

Å!

Her er min problem stillig, jeg skal kjøpe 6600gt agp. Men problemet er jeg vet ikke hvilken produsent jeg skal satse på :p.

Jeg har vært kjempefornøy med Gainward, har nå 5900 fra dem og det er knall. Men vil gjerne ha mer ytelse, vifte skal jeg bytte på 6600gt kortet uansett.

Valget er mellom et av Gainward sine 6600gt kort eller XFX sitt, XFX har jo et kjempegodt kort, sett bortfra vifta. Men den skal jo byttes uansett.

Skal jeg gå for et Gainward, hvis det så spesifiser gjerne. Eller skal jeg gå for det som er billigst, nemlig XFX? :shrug:

Vet det er mange tråder om 6600gt kortene, men jeg må klare å bestemme meg.

Ble også veldig mye frem og tilbake i de andre trådene, derfor starter jeg en ny en.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville lagt til Leadtek sitt 6600GT kort som kom ut som det beste allround/all-over kortet i "den store 6600GT testen" på Anandtech. Venter på et slikt selv. Ikke fancy PCB og kjøler, men stillegående, bra klokker, yter bra og kjølig!

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Vel det jeg egentlig lurer mest på er. Hvis man tar av kjølinga på alle kortene og putter en slik på alle og klokker alle til 500 / 1000, vil det da være noen forskjell?

Og vil det da være noen kort som klarer mer?

EDIT: btw Theo var agp kort jeg mener, så at Leadtek har dette 6600gt kortet men det er jo PCI-E.

Endret av Stig Jøran
Lenke til kommentar

Heisan.

Jeg kjøpte et xfx 6600gt AGP for et par uker siden og er utrolig fornøyd. Bortsett fra at det bråker litt i overkant. Jeg bare lurte på om du eller noen andre her har noe erfaring med den vifta du nevnte. Og er den enkel å montere?

mvh Tommy

Lenke til kommentar
Vel det jeg egentlig lurer mest på er. Hvis man tar av kjølinga på alle kortene og putter en slik på alle og klokker alle til 500 / 1000, vil det da være noen forskjell?

Og vil det da være noen kort som klarer mer?

EDIT: btw Theo var agp kort jeg mener, så at Leadtek har dette 6600gt kortet men det er jo PCI-E.

Lurer fortsatt på dette... ;)

Lenke til kommentar

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...