Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

subb+ forsterker for billig peng


kaffi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm...billig å bra..Da har nok DynaBel mykje godt å by på....andre alternativ er magnat..et utrolig undervurdert merke...http://www.xcs.no/index.php?visprodukt=294 Na subben her foreksempel...500kroner er jo en syko pris på et så bra element...Lydkvaliteten og trøkket spiller langt over forventningan iforhold til prisen! Jeg kjørte denne i ei lukka kasse på 35liter å det blei meget meget bra...Trur ikke du vil bli skuffet hvis du går for magnat eller dynabel!=)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hm...billig å bra..Da har nok DynaBel mykje godt å by på....andre alternativ er magnat..et utrolig undervurdert merke...http://www.xcs.no/index.php?visprodukt=294 Na subben her foreksempel...500kroner er jo en syko pris på et så bra element...Lydkvaliteten og trøkket spiller langt over forventningan iforhold til prisen! Jeg kjørte denne i ei lukka kasse på 35liter å det blei meget meget bra...Trur ikke du vil bli skuffet hvis du går for magnat eller dynabel!=)

Ser du nevner dynabel. De som selger dynabel (eltek) selger også saga forsterkere som en litt "rimeligere" serie. Har du noe peiling på disse saga forsterkerne?

Lenke til kommentar

Ville ikke anbefalt Saga om det ikke er aldeles kniven på strupen, eller kanskje allerede i strupen økonomisk sett. Det er stor forskjell mellom disse og DynaBel forsterkerne og de er trolig ikke strømsterke nok til å drive en sub på en forsvarlig måte er jeg redd.

Er det fortsatt russebilen det er snakk om eller er det til eget bruk...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...