gaffy Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 har en laptop som har problemer med og boote fra cden pg det eneste jeg ha r klart hittil er og sette booten til og hente os fra LAN så da lurer jeg på hvilket program jeg må sette på serveren for at denne pcen skal kunne finne serveren og laste over os håper på svart om ikke så lenge, har sittet og knotet med pcen en god stund nå Lenke til kommentar
PoW Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Mener å ha lest at man må ha server 2003 for å kunne gjøre dette? Er ikke sikker... Lenke til kommentar
gaffy Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 har ikke symantech noe greier , har 2003 også .... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Norton ghost - evnt ris (men norton ghost 2004 er veeldig enkelt) Lenke til kommentar
shabador Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Dersom du kan boote fra floppy stasjon, så kan du prøve å boote med Smart Boot Manager. Last ned imaget her: ftp://ftp.slackware.no/pub/linux/slackwar...ks/sbootmgr.dsk Bruk dette programmet for å skrive imaget ut på en diskett: http://uranus.it.swin.edu.au/~jn/linux/rawwritewin-0.7.zip Med Smart Boot Manager kan du boote fra floppy, for så å be SBM om å boote fra cd. Har fungert bra på en del eldre PC'er jeg har satt opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå