Melle Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hvordan kan jeg bruke to skjermer, slik at jeg kan ha MSN Messenger på den eine og diverse andre program på den andre skjermen? Noen so vet hvordan eller so har et slags software? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Feilpostet. *flyttes til egnet kategori* Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Bare til å søke det kjære deg. Vi har en glimrende Guide fra før.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 I skjerminnstillinger har du evt. Skjerm 1 og Skjerm 2, sett opp at desktop skal utvides til Skjerm 2. Så er du ferdig. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Et program som er greit å ha når du bruker to skjermer er UltraMon, men jeg tror du må betaler for det. Er en 30-dagers trial en plass. www.Yahoogle.com Lenke til kommentar
Melle Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 men kan jeg skifte fra counter-strike til msn uten å må lukke noe? slikt at msn forblir på den eine skjermen og counter-strike på den andre? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ok, da må du bruke 2 skjermer samtidig uten å utvide desktop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå