Gå til innhold

Capture funksjonen til WoW

Anbefalte innlegg

At når man tar screenshots i WoW med print screen altså, så blir de lagra i screenshot mappa i WoW mappa som en .tga fil(eller noe)

Så det jeg lurer på, det blir jo litt tung vindt å gjøre om alle disse til .jpg vis man tar mange bilder, så er det en lett måte å knovertere de på? eller fins det andre måter å ta screenshot av?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det vet jeg, men tenkte på om det finnes et program som enkelt kan konvertere .tga filer til .jpg helst mangen i en sleng.

edit: Cobra du må begyne å forklare litt mer nøye til oss "dumme" folk :p skjønner mindre enn halvparten av postene dine, hva er IrfanView? heheh

Endret av ToxicMan
Lenke til kommentar
edit: Cobra du må begyne å forklare litt mer nøye til oss "dumme" folk :p skjønner mindre enn halvparten av postene dine, hva er IrfanView? heheh

IrfanView er et bilde-program. Åpner alle slags bilde-filer. Etter å ha åpnet bildet kan du lagre det som f.eks. jpg ved å bruke "Lagre som..."- eller "Save as..."-knappen.

EDIT: Leif var ute en tur.

Endret av CobraM
Lenke til kommentar

Jeg har et veldig lettvint program. Du bare legger det i screenshotsmappa og starter det så konverterer det alle filer fra tga. til jpg.

Det er vel den eneste funksjonen. Sletter også automatisk alle de opprinnelige filene.. Dette kan du selvfølgelig velge å ikke gjøre, men hvis du ikke gjør det tar bildene fordømt mye plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...